@saaya : verse zoute haring mag wel ....maar alleen bij een goede visboer en vers .......sushi absoluut niet ...zo mag je ook geen garnalen en zalm etc en zo ......dus geen schaal en schelpdieren en koudgerookte soorten
Volgens vele topics op internet mag rauwe vis wel, maar dan moet het wel echt vers zijn en niet vacuum verpakt. Ik eet het ook maar niet voor de zekerheid. Vraag anders even na aan de verloskundige.
hoi hoi aleen super vers rauwe vis mag wel ja en frieturen yummy maar in maaten gelukig heb ik er ook geen thuis staan en de eerst best patatzaak zit wel wat ver weg :S dus helaas wat minder friekandelen eten :S spawater
ik lees net ergens dat vis wel mag ......zoals zalm en garnalen .....nou weet ik het ook niet meer hoor .....
mmmhhhh mn trek naar sushi neemt toe ........ spa blauw vind ik sinds mijn zwangerschap niet meer zo lekker het is net of dat je een fles metaal achterover slaat ...
mmmmhhh ik heb zin om te wokken .......en nou weet ik toevallig een goeie wok ......waar ze ook sushi hebben met alleen komkommer er in ....jammie jammie .....effe voorleggen aan mijn mannetje
nee er stond echt letterlijk in dat er bij oververhitting zoals frituren kankerverwekkende stoffen vrijkwamen,
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dan zou gefrituurd eten altijd slecht zijn toch? Ik eet trouwens wel gewoon garnalen? Volgens mij mag dat toch...? Ook eet ik gewoon tonijnsalade..
http://www.medicinfo.nl/%7B44a1c079-e1d ... 7f683f%7D#{aa892866-8492-4da1-b7bf-bb7190d76d92} mijn bijbel sinds vandaag en dan schema voeding aanklikken........
oioioi... en als je nou naar een sushibar gaat? wordt het ter plekke voor je klaargemaakt.. weet iemand of dat vers is zodat dat wel mag? Ik krijg hier ook trek in sushi van
mmmhh een goede sushi tent zou ik wel doen ...ik ga vanavnd ook ergens eten waar ze sushi hebben met komkommer er in ...die durf ik wel effe aan nu
Als het frituurvet te oud is, is het blijkbaar wel kankerverwekkend. Heb ik geleerd van de smaakpolitie, hihi