iemand tips? Kindje valt in rare houding in slaap

Discussion in 'Baby en dreumes' started by knorretje21, Jan 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallo allemaal,

mijn kleine heeft het zelf gaan staan ontdekt...
    nu is het dus zo als we haar op bed leggen lekker slaapzak aan en neerleggen en zodra wij beneden zijn of weg gaat ze zelf staan in haar ledikantje... alleen dan blijft ze staan want zelf zitten gaat nog niet helemaal... dus eerst gaat ze staan feesten op een gegevent moment valt ze om en valt ze zitten in slaap... geen lekere houding dus, en als ik haar op dr rugje wilt leggen word ze wakker en gaat ze weer staan en begint het van voor af aan weer

heeft er iemand tips? bedankt alvast:)

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hoe ligt ze dan, want als ze niet echt tussen de spijlen hangt of met t gezichtje ertegen ligt zou ik haar gewoon laten liggen. Mss gaan ze snachts zlef wel goed liggen dan.

moeilijk want ja als ze dus wel erg ongemakkelijk hangt dan moet je dr wel anders leggen.

En als je over dr slaapzak een laken doet dat je heel strak instopt zou dat werken?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ze ligt met haar hoofdje op haar voeten zal maar zeggen en schijnt en vaak met haard hoofd tegen de spijlen aan..

het strak instoppen ook geprobeerd maar komt er gewoon weer uit... en heb haar ook wel eens laten liggen zo maar gingen we kijken voordat we zelf naar bed gingen en lag nog steeds zo dus ja... haha vind zelf moeilijk :) bedankt in ieder geval voor het reageren

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou haar gewoon laten liggen. Als het niet lekker ligt gaat ze zelf wel anders liggen neem ik aan.
    Zeker als je weet dat ze wakker wordt, dan heb je aan goedleggen helemaal niks.
    Elmo

Ik heb je titel ook aangepast. Deze hoort duidelijk te zijn ;)

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    haar zo laten liggen misschien gaat ze vanzelf wel goed liggen. en anders heel voorzichtig op haar zij leggen

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou haar ook laten liggen. Ligt ze niet fijn wordt ze vanzelf wel weer wakker en gaat anders zitten / liggen.

Kwebbel

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee dan laat k haar lekkerr liggen zo te lezen :) dat maar eens proberen dan.. bedankt in ieder geval..

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

En? hoe is het gegaan? ben namelijk erg benieuwd?

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha laat haar gewoon liggen tegenwoordig hoe ze in slaap valt... terug leggen word ze wakker.. en volgens mij heeft ze er geen last van dat ze raar in slaap valt anders zal ik het denk ik wel merken :) dus allemaal bedankt voor de tips :D

Share This Page