baby 10 mnd lust geen pap of melk hoe stoppen bv ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Cindy1980, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1980

Cindy1980 Actief lid

2 mei 2007
    162
    0
    0
    Groepsbegeleidster
    Roermond
    Mijn meisje is al sinds haar geboorte een hardnekkig flesweigeraar, hulp van lactatiedeskundige en pre logopedie hebben niks opgeleverd. Ik werk in de zorg en rij op en neer om haar te voeden.
    Inmiddels drinkt ze uit de tuitbeker maar niks van melk, geen afgekolfde geen opvolgmelk en ook geen gewone koemelk.
    Ook lust ze geen pap/pyamapap oid.

Ik wil dolgraag stoppen met de bv, het op en neer gereis breekt me op en het voedingsrecht is inmiddels verlopen, ik gebruik hier nu mijn pauze voor.
    Ze krijgt nog bv om 7.00 19.00 en 23.00. Verder krijgt ze brood fruit warme hap en danoontje. Tussendoor rijstwafel/koekje.
    De voeding van 19.00 wil ik echt vanaf zodat ik gewoon tot 22.00 kan werken zonder naar huis te moeten.

Hoe moet ik dit aanpakken ? Ze gaat niet zomaar slapen zonder haar borst avondvoeding... help !

Gr Cindy

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Poeh, zwaar voor jullie beiden. Je meisje heeft jou nog nodig om in slaap te komen en jij wil graag je tijd terug voor werk...

Probeer het moment van borstvoeden om die tijd te omzeilen, creƫer een ander ritme, een andere volgorde van het naar bed gaan ritueel. Schakel knuffeltjes, boekjes, etc. in.
    Het is aan jou of je dit ook doet op dagen dat je wel thuis bent. En het kan echt een uitdaging worden voor je kindje en je partner die op dat moment wel thuis is. Succes

Deel Deze Pagina