zou het? ...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    heykes, als matcare heel licht posi geeft is het dan normaal dat clearblue nega nog geeft?

groetjes

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    viewtopic.php?f=92&t=146314

Ik zou dit topic even lezen en goed kijken of de MatCare test op minder dan /20 HcG reageert. Want die van CB is denk ik niet 'extra gevoelig' en reageert pas vanaf 20 HcG. Met andere woorden: het feit dat je met de ene een licht streepje hebt en bij de ander negatief, komt waarschijnlijk doordat de MatCare al reageert bij een lagere concentratie HcG. En daarmee is deze test eigenlijk minder betrouwbaar.

Ben je overtijd?

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ... maar dat zegt niet dat het niet kan en ik hoop het heel erg voor je natuurlijk :D :D

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had al gereageerd in je topic dat je eerder geopend hebt over een lichte test en Clomid. Zoals ik daar al schreef kun je rond cyclusdag 15-20 nog niet positief testen, omdat je eisprong waarschijnlijk net geweest is. Of je moet al zwanger zijn geweest, maar dat klopt niet met de Clomid en een heel licht streepje. Daarom is je CB-test nu ook negatief. Overleg het eens met je gyn, zou ik zeggen...

Deel Deze Pagina