Hoi dames, Ik was eigenlijk 8 augustus uitgerekend, maar zoals jullie zien ben ik al over de 41 weken.. Vorige week vrijdag dus met 40w+2dgn heeft vk geprobeerd te strippen maar helaas zonder resultaat. Had nog geen ontsluiting.. Dus ze heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een CTG scan & echo. Die had ik dus gister met 41w. Alles zag er goed uit.. Dus ik kon nog wel even wachten. Morgen heb ik dus opnieuw een afspraak bij mn vk. Ze zou opnieuw proberen te strippen. Stel als ik nou weer is geen ontsluiting heb en baarmoeder is verweekt wat gebeurt er dan?! Kan ik morgen aan mn vk vragen voor inleiding of iets anders? Is dat mogelijk? Want heb t echt helemaal gehad. Vooral in dit weer is het niet te verdragen.. Slaap ook al weken slecht. Dus heb nergens de kracht voor. Maar aan de andere kant ben ik ook wel een beetje bang voor inleiden.. Dit is ons 1ste kindje dus weet niet wat me allemaal te wachten staat. Heb op internet gelezen dat de meeste dames inleiden pijnlijker ervaren dan een normale bevalling.. Klopt dat? Pfff ik weet gewoon niet wat me te wachten staat en dat maakt mij zo moe. Hoop dat jullie mij een beetje kunnen gerust stellen.. xx
Ingeleid met 40, 3 ( ivm bloeddruk ) geen verweking/ geen ontsluiting... Enkel gel ingebracht 's morgens. Bevallen binnen enkele uren, flinke weeën maar goed te doen. Dochter geboren en geen enkele scheur of e.d. te bekennen... dus inleiden als positief ervaren. Als ik jou was zou ik vragen of ze je in willen leiden.
Tja hier precies andersom, met 41 weken ingeleid (op eigen verzoek) en een drama bevalling, kon helemaal niets met de weeen. Dochter zat ook nog helemaal in het smeer, mijn lijf was er nog niet klaar voor. Bij nr 2 wordt er alleen ingeleid als het medisch echt niet anders kan
hier bij de eerste ook ingeleid met 42 weken precies omdat meneer er niet uit wou... ook drama bevalling! 24 uur weeen, knip gehad omdat hartslagje kritisch was, zelf infectie oplopen en heel veel bloed verloren dus bloedtransfusie gehad... de eerste 3 dagen na de bevalling is een waas herinner me niks.. me zoontje heeft paar dagern op de kinderafdeling gelegen omdat het niet goed ging... Maar goed mijn zusje dr 1ste ook ingeleid en binnen 3 uur bevallen zonder kleerscheuren!! Zou het gewoon over me heen laten komen... je weet tenslotte toch niet wat er gaat komen en hoe het komt...
hier pas geleden bevallen met 41w1d. ook ingeleid omdat ik het echt niet meer trok en ik heb eigenlijk 'geeist' dat ze wat gingen doen! ik was een week overtijd en vond het mooi geweest, mijn kindje was toch 'af' nu?!?! tussen de start van het inleiden en dat mijn ukkie op de wereld kwam zat 21 uur. helaas hadden we eerst te maken met een weeenstorm en daarna bleek onze uk een sterrekijkertje en ben ik geholpen met de vacuumpomp en een knip. op het moment zelf ben je niet echt blij (maar dat ben je zowiezo niet tijdens een bevalling denk ik) maar ik had er zin in om te bevallen en vroeg na 2 dagen al aan mijn mannetje wanneer we voor een 2e kindje gaan was het allemaal allaaaaang weer vergeten en zo'n makkie was het ook weer niet! conclusie: als je het zo zat bent, trek aan de bel en vraag of ze je willen inleiden! bevallen is toch geen pretje, je weet niet hoe het verloopt, of je nu wordt ingeleid of niet!
Hier ook ingeleid, en erg snel gegaan! Smorgens om 8 uur alles nog potdicht, om 9 uur kreeg ik een gel, om half 1 6 cm en om 15:44 is mijn meisje geboren
die paar dagen kunnen er ook nog wel bij! het is natuurlijk beter voor je lichaam en kindje om nog even te wachten. als t na 14 dgn nog niet komt, kun je er toch altijd nog voor kiezen?
Hier met 41.6 weken ingeleid (infuus) om 16.00 uur s'middags. 10 cm ontsluiting gehaald (ergens midden in de nacht) maar uiteindelijk de volgende ochtend om 7 uur een keizersnede. Kindje bleek een sterrenkijkertje + bleef te hoog liggen. Dit keer wil ik het wel zelf weer proberen maar dan alleen als mijn lijf uit zichzelf begint!!! Geen infuus meer! x