Mensen zeggen idd dat het bij ronde 1 al raak was en als je er dan verder op doorgaat zeggen ze, ja we waren wel bezig maar nog niet "echt". Dus als het erop aankomt waren zij ook al 3 of 4 maanden bezig... Ik geloof lang niet bij iedereen dat het in een x raak was als ze dit zeggen...
Bij mij wel.. Nr 1 dmv zelfinseminatie meteen zwanger.. En nu na 20 ronden, bijna 2 jaar en drie miskramen eindelijk een goeie zwangerschap. Houdt hoop!! Ik had idd rond de 6 en 9 mnd ook een extra dipje in t vertrouwen. Hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als wij!
Bij onze eerste zwangerschap was het meteen raak in ronde 1. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Soms denk ik ook wel eens dat het ons niet gaat lukken. En ja, ik meen ook recht te hebben op frustraties - gelukkig mag dat vand de gyn ook. Volgens haar maakt het echt niks uit of je er wel of niet 'mee bezig bent'.
Tsja hier duurt het ook "langer" dan ik gewend ben. Van de oudste een paar pillen vergeten en hupsakee zwanger Bij de jongste 2 a 3 weken nadat we hadden besloten ervoor tegaan weer een positieve test in mijn handen. Nu voor een derde wondertje aan het proberen maar dat laat gewoon opzich wachten Bij onze meiden ben ik gewoon "verwend" en soms ben ik best boos en gefrustreerd op/met mijzelf omdat ik nu geen geduld meer heb..... Ochja het komt zoals het komt zegt mijn oma altijd
Dochter was er in ronde 2, maar zoon pas ronde 15! (Wel v.m.k.s in rondes 5 en 9) Dus ja, ik weet hoe frustrerend dat voelt . Maar het kwam allemaal goed!
Ik heb 1 zoon en daarvan was ik de 1e keer zwanger. Echt, waren niet al eerder bezig en op bepaald moment voor het eggie gegaan. IK was al wel eerder gestopt met de pil, daarna veilig sex gehad en daarna ervoor gegaan en was meteen raak. Ik weet dus niet hoe het is om langer te moeten wachten maar lijkt me erg frustrerend.
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Helaas! Ik begrijp je frustratie maar helaas zegt het niets dat het de vorige keer in 1 keer raak was. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn maar bedenk je dat het bij het overgrote deel niet in 1 keer lukt.