ik heb een vraag ik ben nu 9 dagen overtijd (gerekend van een 30 dagen cyclus .) en ik heb ook diverse klachten maar de test van gisteren bleef negatief de klachten die ik heb zijn : malende maag smorgens , de hele dag honger , s avonds jeuk over mn hele lijf voornamelijk borsten en rug . steken / trekkend gevoel op blaas hoogte links .opeens koffie drinken terwijl ik dat nooit luste , sneller boos .geiriteerd . wat denken jullie zou ik nog 1 a 2 weken moeten wachten voor een test mijn cyclus is heel onregelmatig (27-56 ) maar ben gewoon van 30 dagen uitgegaan dat was die namelijk van vorige maand ook
Ik denk niet dat je zwanger bent. Ik voelde ook iedere maand van alles, behalve toen ik echt zwanger was verschijnselen zijn gewoon heel onbetrouwbaar om op af te gaan. Je kunt wen keer zo overtijd zijn, heel vervelend maar je doet er niks aan
Gezien je cyclus kun je niet spreken van ' over tijd ' zijn. Je kan met ovulatietesten of tempen bijhouden wanneer je eisprong is, dan kun je beter je NOD voorspellen. De LF is meestal wel gelijk namelijk. Aan allerlei pijntjes/misselijkheden etc heb je niets. Dat kan elke maand zo verschillen ongeacht een eventuele zwangerschap. Succes
en nog steeds niets we zitten inmiddels al op dag 41 van cyclus . ik wacht tot 56 dagen en dan test ik opnieuw
@littlemama...wat wachtende zegt klopt wel. Je moet inzicht zien te krijgen in wanneer elke maand je eisprong plaatsvind. Ik was voor mijn eerste zwangerschap ook heel onregelmatig maar door te temperaturen kreeg ik dat inzicht en wist ik wat de gunstigste periode was om te klussen. Ook al ben je onregelmatig, volgens mij (wachtende, je moet me maar corrigeren als het niet zo is) is je eisprong altijd op hetzelfde moment. over jeuk gesproken, ik had verschikkelijke jeuk aan mijn tepels. Mijn vriend maakte er grapjes over omdat het heel genant was om telkens te gaan lopen krabben aan mijn voorgevel haha.