Feyenoord

Discussion in 'De lounge' started by Debaky, May 7, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Nog meer van de gestoorde, zenuwachtige Feyenoord fans hier? ;)

Mijn oudste zoontje is niet meer te houden! :D

Zo leuk om te zien dat hij er zo'n plezier aan beleeft aan eigenlijk zoiets simpels.

Mijn man zit godzijdank in de Kuip dus dat is al 1 stress kip minder ;)
    De oudste heeft twee vriendjes uitgenodigd waarmee ze straks de wedstrijd gaan kijken. Heerlijk Feyenoord cakejes laten maken bij de Hema dus het word dolle pret hier.

En Ted onze Feyenoord Mascotte is er ook klaar voor ;) :D

Zou zo leuk zijn als ze vandaag winnen. Gun het ze zo erg :D

Wie kijken er vanmiddag allemaal mee?

18358920_10209410473565848_9005793403358536294_o.jpg

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Hahaha, wat leuk zeg!
    Mijn man is feyenoord fan, maar gelukkig niet zo overdreven. Hier komen straks vrienden, waarvan 1ajaxfan. Stond al gepland hoor, dus heeft niks met de wedstrijd te maken. Ga er vanuit dat de tv wel aan zal staan, maar dus niet aan de buis gekluisterd.
    Ik geef er niks om, gun het alleen mijn man wel en daarom een beetje voor feyenoord ;)

3. meiklokje

meiklokje Actief lid

Sep 19, 2016
    496
    72
    28
    Ik!

Hier in huis dan wel PSV wat de klok slaat ( man en zoon en dochter seizoenskaart), maar ik heb niks met PSV.
    Mijn cluppie is te klein om te strijden voor de landstitel haha.

Maar ik gun het Feijenoord van harte!! Van de 3 groten ben ik altijd voor Feijenoord. De buurman van 2 deuren verder is een Feijenoorder..Die geeft vanmiddag een feestje. Daar ga ik even naar toe

4. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Het zou leuk zijn.

Een groot gedeelte van mijn familie komt uit Rotterdam en voor hen hoop ik dat Feyenoord dit weekend kampioen wordt (liefst door te winnen, dat is de mooiste manier om kampioen te worden).

5. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik geef er zelf ook niet zoveel om zoals de mannen hier in huis wel doen, ik geniet alleen wel enorm van die koppies van die kinderen, en dan straks die vriendjes van mijn zoontjes erbij. Heerlijk!

Ben zelf een Rotterdammert dus ben er mee opgegroeid, de sfeer is altijd wel enorm leuk.

Vind het trouwens wel enorm leuk dat zelfs fan van andere clubs het Feyenoord gunnen. Zal wel een gekkenhuis worden in de stad.

Ben benieuwd :D

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Wat leuk! Mijn man zit gelukkig in de Kuip.. hoor het heel de week (nou eigenlijk al weken :p) al aan. Ik denk dat ik de tv wel op de achtergrond aanzet vanmiddag. Zelf ermee opgegroeid dus het doet me stiekem toch wel iets haha :oops:

7. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

Mar 21, 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben wel echt groot Feyenoord fan, ik kijk de wedstrijden altijd bij mijn oma thuis, dat doen we al ruim 15 jaar samen.

Net nog even geprobeerd, maar m'n Feyenoord shirt past nog over m'n 34 weken buik heen, dus ik ben er klaar voor!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Hier is mijn man met zijn broer naar het centrum van rotterdam om de wedstrijd te kijken op het grote scherm.
    Hun liever dan ik.

En echt fijn vind ik het niet want er zitten altijd wel (dronken) vervelende mensrn tussen waardoor er snel ruzie/gevechten kunnen ontstaan.
    Manlief is geen vechtersbaas gelukkig, maar met zoveel mensen (geschat dat er 150.000 man komen kijken) kan je snel op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip staan helaas.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Jaaaa wij gaan kijken!

Maar mijn man is een Ajax fan, dat wordt een geweldige dag vandaag :D

10. Tienn

Tienn Niet meer actief

Als ras-Ajacied zeg ik (alvast) gefeliciteerd met jullie eerste kampioenschap in 18 jaar:D:D. Geheel terecht overigens. Veel plezier gewenst op deze voor jullie mooie dag;).

11. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    @Madeliefje06 Dat heb ik dus ook, op zich lig ik er niet wakker van als ze eens verliezen maar stiekem is het vandaag toch wel een beetje spannend. Komt door de opvoeding, zit in je bloed of niet zei mijn pa altijd hahaha

@Vikamustygrishi yeeee dat is wel leuk :D Kijkt de aankomende nieuwe Feyenoorder ook mee ;)

@RoGiJuLi Kan mij voorstellen dat je dat geen fijn idee vind, het zal wel een onwijs leuk sfeertje zijn denk ik. Hopelijk verzieken die dronkerds het niet want Aboutaleb heeft al gezegd dat als ze zouden slopen er geen huldiging zou zijn morgen, dat zou wel erg zijn.

@blossom85 Oeeee dat is dan inderdaad wel spannend. Veel plezier!

@Tienn Dankjewel! Aardig van je.

12. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten!

13. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier een huis vol Ajax fans!

Maar gun het jullie en alle andere fans van harte. Geweldig na 18 jaar eindelijk een kampioensfeest! Hier zijn de zenuwen voor de Europalegue groot. Hoewel ik bang ben dat ze verliesen in de finale.

14. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
  15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha wilde hetzelfde typen. Gun t Feyenoord wel. Veel plezier vandaag!

16. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

Mar 21, 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    #16 Vikamustygrishi, May 7, 2017
    Last edited: May 7, 2017
    @Debaky de mini geniet wel mee ja, als ik iets te enthousiast juich dan viert ie vaak een klein feestje mee in m'n buik, dan voel ik m flink tekeer gaan daar :p

17. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Heb er zelf helemaal niets mee....sterker nog, dat hele voetbalgebeuren staat me helemaal niet aan.
    Maar ik hoop oprecht dat het een fantastisch feest gaat worden vanmiddag!!
    Geniet er van :D⚽️

18. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    2,126
    405
    83
    Hier ook een fan die de hele dag de deur uit is en voor morgen alvast vrij heeft genomen want je weet maar nooit :D
    Ik zal vanmiddag de tv af en toe even aanzetten om op de hoogte te blijven. De kinderen zijn nog te klein om er warm voor te lopen ;)

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
  20. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Zo ik heb die vent van mij maar de deur uit geschopt. Ga maar lekker zenuwachtig in de Kuip doen hoor hahaha

Share This Page