Gefrustreerder pakketbezorger..

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kijk dit is natuurlijk wel overbodig. Die man werkt hard voor z'n centen en je mag tegenwoordig in Nederland blij zijn als je werk hebt. En wie weet is hij heel blij met z'n baan, maar was hij gefrustreerd om wat voor reden dan ook. Zonder mensen zoals hij, krijg jij je pakketjes niet hoor!

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Als je zo beroerd bent moet je A. de deur niet open maken en B. hier niet op het forum rond hangen. Kan je dit alles toch kan je in mijn ogen ook een pakketje aannemen.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Jeeeeee hier een topic over openen terwijl je zelf zo idioot reageert?? Ik denk niet dat de postbezorger gefrustreerd was, maar eerder jij. En dan zul je ook wel niet zo ziek geweest zijn als je die discussie aangaat. Aanpakken en de deur dicht: hoppa!

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Dit topic zou mij meer energie kosten, dan het aannemen van een pakketje ;)

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Als dit jouw manier van denken is dan snap ik het wel waarom andere zo heftig op jouw reageren. Wat een arrogantie zeg.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mee eens.

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Nounou wat moeilijk om een pakketje aan te pakken.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit dus.

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

En wie ben jij om over zijn leervermogen, kennis en kwaliteiten te oordelen? Of überhaupt een oordeel te hebben over de achtergrond van andere mensen? De een is toch niet meer of beter dan een ander vanwege zijn capaciteiten of intelligentie? Wees blij dat er mensen zijn die functies willen uitoefenen die jij te min vindt.
    Toon toch 's wat respect voor andere mensen! Zonder mensen als jij zou Nederland weer een stuk toleranter worden.
    Wat een flauwekul hier soms op het forum zeg. Mijn mond valt open van verbazing af en toe :$. En ja, nu oordeel ik ook!
    Dat jij het pakketje wel of niet aanneemt moet je lekker zelf weten, maar uit je post klinkt weinig respect.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Helemaal mee eens. Hij werkt teminste.

Zou ts niet als buurvrouw willen. Zou ik zo ruzie mee hebben denk ik.

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Helemaal mee eens

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Vind jou gedrag eerder kinderachtig. Zelf heb ik een dubbele hernia en verga dagelijks van de pijn. Pakketbezorger belt hier ook wel is aan of hij hier een pakket van de buren mag afleveren hier. Zelfs kort na operatie nam ik gewoon aan . Prima maar ze moeten hem dan zelf even in mijn gang tillen omdat ik Max 5kg mag dragen en niet weet hoe zwaar het pakket is. Bij ophalen mogen de buren hem zelf oprapen in de gang :).

Gelukkig nemen buren ook mijn pakketjes aan zodat ik het gewoon in huis heb .

Postbode krijt trouwens ook maar 1x voor jou pakket betaald. Volgende dag moet hij in eigen tijd nog een poging wagen.

13. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat denk je dat er gebeurd dan, dat ik dan de deur niet meer open doe als jij in de gang ligt? :D Of je moet voor de deur liggen, weet zeker dat mijn overbuurman binnen 10 min een ambulance heeft gebeld :)

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel grappig dat dit topic al 10 pagina's telt hahaha :D

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Had hij maar een vak moeten leren?

Ga je schamen...en dan zeggen dat hij zich onbehoorlijk gedraagt. ..pfff

Tolerantie en respect dame....probeer het eens. Dan zul je ook niet de behoefte hebben om over een pakketje een topic te openen

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had m allang gesloten:)

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oei, hiermee haal je je heeeeeel veel op de hals op ZP..

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb ondertussen al een zak chips gehaald dochter op gehaald en zit lekker te lezen hier met chips haha.

Sorry t.s

Mijn mening kende je al.

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Enne had hij maar een vak moeten leren vind ik wel kort door de bocht. Misschien wel gestudeerd in een richting waar geen werk in is en waar hij door crisis ontslaan is en dus 2 opties heeft. Slecht betaalde baan nemen en kei hard werken om gezin te onderhouden of b de sociale dienst in gaan of ww af laten lopen omdat hij dit werk te min vind.

B zou jou keuze wel zijn maar gelukkig kiezen veel mensen ook voor minder

Zelf spw 3 gedaan maar partime hotel kamers staan poetsen. En raad wat vond het leuk werk ook nog ;):)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Was niet zo slim he:D nu kan iedereen lekker hun frustraties even kwijt en gaat het alleen nog daarover;)

Deel Deze Pagina