Hihi ik niks, was te druk met persen, vk wist niet of ze nou moest lachen of een beetje boos op hem worden
Ja soms grijpen mensen de gelegenheid aan om eens lekker los te kunnen gaan heb ik het idee. Nee die opmerking was niet zo slim van ts dat klopt maar ik kom wel,eens vaker opmerkingen tegen van leden die niet zo netjes zijn. Zo krijg ik ook wel eens een opmerking dat ik iets zeg wat niet kan. En om dan nu hier heel hard tegen ts in te gaan terwijl ik zelf ook wel eens iets verkeerds zeg, nee zo kinderachtig ben ik niet
Ts een tip: Als je je beroerd voelt en geen zin hebt in dit soort dingen, gooi de bel er dan af. Dat scheelt je een heleboel frustratie die je beter in je herstel kan steken.
Sluit dit topic aub niet! Ik vind het nogal vermakelijk Bevallen en manlief neemt pakketje aan; das een goede buur
Er zijn natuurlijk altijd situaties waarbij je het pakje niet aanneemt..die van pleak is er 1 van en bv mensen met buren die nooit thuis zijn om het pakketje vervolgens bij de buren op te halen zodat die buren constant met de pakjes blijven zitten. maar dit.....is gewoon klinkklare onzin.
Voor ts niet. Gelukkig is zij een zelfstandig denkend mens en mag ze haar eigen beslissingen nemen en hoeven wij dat niet voor haar te doen.
Ne sorry ik vind dit hetzelfde als: ik neem vandaag geen pakjes aan want de zon schijnt...dit is toch geen reden.
Ja maar jij zegt niet zulke veroordelende en dus kwetsende dingen over de intelligentie en het niveau van anderen. Ik snap best als je n pakketje niet aan wilt nemen. Niet mijn keus maar dat moet ts zelf weten. Het gaat mij over het oordelen over anderen met weinig respect.
Goh... Ik ben lichtelijk verbaasd. Ik heb even een boterhammetje gesmeerd en opgegeten en ineens telt dit topic al 14 pagina's. Wat een bijzondere wezentjes zijn we toch op zp
Jaja ik snap jullie wel en misschien was mijn opmerking ook niet zo heel goed geplaatst, sorry daarvoor. Ik had al gezegd dat ik er ook meezat dat ik het niet had aangepakt. Maar heb ook gezgd dat ik niet wist wie er voor de deur stond. En als de bel gaat, dan doe ik open. Op het moment dat de bel ging was ik net terug van school en had dus niet aan de bel gedacht. Ik heb me dus vooral boos gemaakt om het feit dat hij mij loopt de dreigen met pakjes en daarna bij mij voor de deur staat en dingen opschrijft terwijl hij naar mij huis kijkt... Niet meer en niet minder.