Onze buggy is helaas kapot, en nu ben ik opzoek naar een andere. Ik twijfel tussen een quinny zapp of een titanium breeze. Wie heeft er één van deze wagens of kent beide en wil ervaringen delen? Gaat me voornamelijk om de stevigheid, en om het ermee lopen...lopen ze goed? Niet te laag? enz...
hoi, hier heb ik de titanium breeze, ben er niet tevreden over, heb hem op MP gekocht. Vind hem gewoon echt te laag, zelf ben ik niet eens een echt lang persoon, 1.68, had dit ook al in revieuws gelezen. Voor de rest is hij wel heel erg fijn, loopt fijn, draait heel makkelijk en kan in ligstand, dit kan de quinny zap dus niet! Alleen de zap extra. heb namelijk tussen die 2 getwijfeld.....dit is waarom we de breeze gekozen hebben: Loopt fijn, quinny ook Heel makkelijk in en uit te klappen, veel makkelijker dan de quinny, je hoeft er bij wijze van niet bij te bukken Kan in ligstand, quinny zap niet, en de zap extra, dan heb je 2 losse delen als je hem in klapt, vonden we niet handig, maar die kan dus wel in ligstand. Ziet er verder wel mooi uit. Mocht je voor de breeze gaan, dan mag je eventueel best die van ons overnemen voor 60,- willen we hem wel weg doen incl. nieuwe regenhoes. de breeze verkopen ze trouwens niet meer in de winkel, kan zijn dat ze er op sommige plaatsen nog 1 hebben staan, ik heb hem toen nog kunnen testen in baby super store van asten tilburg.
ik heb de zapp gehad maar omdat er een 2de kwam wilde ik graag een buggy die in ligstand kon. dus de breeze gekocht. veel plezier van beide gehad. alleen de breeze klapt enorm makkelijk in en uit in vergelijking met de zapp. ook dat hij kon liggen was een groot voordeel. echter als je kindje wat groter wordt en wat meer gaat hangen.(dat deden die van mij iig) dan wordt t vervelend sturen en loopt hij niet zo prettig meer. doordat de rugleuning mee naar voren te trekken is in ligstand is mijn zoontje ook een keer omgedonderd. nu kwam de zapp extra uit en de titanium dus weer verkocht en terug bij de zapp. vind m fijner lopen. hij is steviger. vooral prettig als je kindje wat ouder wordt. fijne van de zapp extra vind ik dat als ik hem in ligstand heb hij niet zelf naar voren kan. tja.. het inklappen is dan weer niet meer zo klein als dat het was. maar vind je ligstand niet belangrijk vind ik de zapp toch wel solider dan de breeze
ik vind inderdaad de ligstand niet zo belangrijk....maar dacht wel, als het qua lopen ed niet zoveel uitmaakt kan ik beter voor de breeze gaan... Denk toch dat ik voor de Zapp nu ga, maar hoor graag nog meer ervaringen!
Wij zijn heel tevreden over de Zapp, loopt bijna als een wandelwagen. Erg goed comfort en lekker klein inklapbaar. Enige nadeel vind ik dat onze dochter er een beetje in gaat hangen.
ik heb de breeze en ben tevreden, hij is idd niet erg hoog, maar heb daar geen last van. Deze kan ook naar achter, wat de zapp (oud model) dus niet kan.
nog 1 verschil tussen de zap en de breeze vond ik dat de breeze veel lichter is dan de zapp. maar zoals ik al eerder aangaf, bij mij bevalt de breeze niet voldoende en gaan we straks toch kijken voor een echte fijne buggy.