Hallo Moderators/beheerders Ik heb een vraagje over het sluiten/verwijderen van je account. Stel je voor dat ik mijn account wil laten verwijderen, dan blijven al mijn berichten gewoon staan toch? Zijn deze dan terug te vinden (bijv door iemand die nog wel lid is) via deze naam? En zou het ook niet veel ruimte voor jullie schelen als jullie bijv hele oude berichten van mensen die niet meer lid zijn verwijderen (bijv van aantal jaren geleden?) Ik heb zelf echt geen verstand van dit soort dingen, dus ik weet helemaal niet of dat werkt,maar dit vroeg ik mij zo af. Zou dus ook niet weten of die ruimte die dan evt vrij komt iets uitmaakt voor de site Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.
Hoi, Je kunt je account gewoon laten verwijderen maar omdat je berichten integraal deel uitmaken van de onderwerpen en handmatig verwijderd moeten worden i.v.m. quotes, leesbaarheid etc kunnen we die niet verwijderen. Leden kunnen na het verwijderen van je account niet meer op je gebruikersnaam zoeken om al je berichten te zien. We zijn aan het kijken of we oude berichten kunnen verwijderen maar daar zijn we nog niet over uit. Lotte
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik dacht al dat het een heel kwarwei zou zijn om de oude berichten te verwijderen Ik wil mijn account nu gewoon nog houden hoor, maar ik was gewoon benieuwd hoe dat zat.