Hoi! Ik heb al een aantal dagen erg last van mn rechterpols. Kan geen kracht meer zetten en het doet eigenlijk constant pijn. Zou dit Carpaletunnel syndroom zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Anders toch maar even HA bellen... X
Lijkt me heel vervelend als je er last van hebt. Er zijn heel veel topic's over geweest miss dat je de zoekfunctie kunt gebruiken daar kom je zeker heel veel tegen. Succes. Liefs wolly
Hoi, Ik heb na mijn zwangerschap last gekregen van mijn beide polsen. enorm veel krachtverlies en pijn. Door de HA van het kastje naar de muur gestuurd. Cesartherapie gehad, waar ze beweerden dat het vanuit mijn verkromming in de ruggewervel kwam (onzin....) Daarna fysio- en ergotherapie gehad, met beide handen in een spalk gelopen. Heel veel pijn gehad, heel veel verdriet gehad. Het bleek De Quervain te zijn (zoek maar op google, genoeg over te vinden...) Toen ik dacht dat ik het niet meer vol kon houden en er behoorlijk depressief van werd, ben ik bij The handclinic in Amsterdam terecht gekomen. Ben vrij snel geopereerd en was daarna direct pijnvrij......... Wil je nergens bang voor maken, maar....Blijif niet sukkelen! Laat je niet van het kastje naar de muur sturen! Als het het begini s van een peesontsteking is het prima te verhelpen, maar als je er mee door blijft lopen is opereren de enige optie. De maanden met pijn waren veruit van prettig. Bij twijfel: Laat er een handchirurug naar kijken....had ik veel eerder moeten laten doen! manytroubles
Hier een week na de bevalling..kon ik bijna niks meer met beide polsen.. het bleek een peesschedeontsteking te zijn in allebeide polsen. Krijg fysio en zit vanaf toen al aan de diclofenac.. En ik kan nu pas zeggen dat t beter wordt..maar t is nog lang niet over... Hier is geen sprake geweest van opereren maar loop er dus ondertussen al wel 6 maand met pijn..
meestal heb je dan last van tintelingen en gevoelsverlies. Wat dit kan zijn is vocht vasthouden waardoor de pezen en spieren die in je polsgewricht lopen veel minder ruimte hebben en daardoor pijn doen. Ik heb dit ook. Wat bij mij helpt is zorgen dat mijn polsen tijdens het slapen niet 'hangen' maar wat hoger liggen zodat het vocht niet opstapeld. Dat scheelt op de dag veel pijn. Het is nooit een slecht idee om even je HA er naar te laten kijken.
Heb het ook. Kan verder geen kwaad, is alleen wel erg vervelend. Meestal komt het idd door een teveel aan vocht. Daardoor worden je zenuwen (in mijn geval die van arm/handen) afgekneld, wat een vervelend tintelend, zwaar gevoel geeft. Volgens mij kan je er verder niet heel veel aan doen en gaat het vanzelf over als het vocht vasthouden ook over gaat. Veel drinken en bleekselderij eten wil nog wel helpen. Succes ermee!
Hey! Bedankt voor jullie reacties, ga er zeker naar laten kijken want wil niet dat het zover komt dat ik idd geopereerd of iets dergelijks moet worden. Thnx! XxX