Hoi allemaal, Al enige tijd aan het neuzen hier, tijd voor een voorstelberichtje Ik ben Elyn en ben nu 5 1/2 week zwanger. Spannend allemaal. De zwangerschap is een cadeautje, mijn vriend en ik waren wel sinds september begonnen om ervoor te gaan. Het liefst wil je dat het gelijk gebeurd, maar dat gebeurde (natuurlijk) niet. Daarop besloten om dan eerst de stap te nemen in het huwelijksbootje. Eind augustus gaan wij trouwen, heb een maand geleden een jurk gekozen, maar een week geleden dacht ik....hmmmm ben nog niet ongesteld. En na 3 testen, want toen geloofde ik het pas een beetje, bleek toch dat ik zwanger was! (We hadden onze kinderwens willen parkeren op het moment dat mijn menstruatie weer kwam, anders is dit natuurlijk een naïef verhaal, maar goed, daar stak moeder natuur een stokje voor). Mijn aanstaande man is héél blij, ik kan het nog niet zo goed beseffen. 29 april echo en vanmiddag ga ik het mijn beste vriendin vertellen, zij is de enige die van onze kinderwens afwist. Ik ben echt heel blij, maar ergens vind ik het ook ZO doodeng allemaal!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap En veel succes met alle voorbereidingen van zowel het huwelijk als de geboorte van jullie kindje.
Dat wordt een andere jurk uitkiezen Proficiat met je zwangerschap en aankomende huwelijk! En natuurlijk: WELKOM :-D
He hallo. Ook ik ben hier nieuw, en net als jij ongeveer 5 weken zwanger! Echt ontzettend spannend, ik zou het liefst ook nu al op de 12 weken grens zitten, maar dat herken je vast. En dan mag je ook nog gaan trouwen! Spannende tijd. Super gefeliciteerd! Hopelijk heb je nergens last van en kan je met volle teugen van je zwangerschap genieten. Ken je ook wat mensen in je omgeving die zwanger zijn? Het lijkt mij altijd wel leuk om "samen" zwanger te zijn. Bij mij in de vrienden kring helaas nog geen, maar wie weet. Liefs Lisette