Stiekum toch even een dip , snik snik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolanda, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het begon vanmiddag toen ik mijn zwangerschapsverklaring op de bus moest doen, voor mijn werk.
    Zo wreed, ik bedoel je moet zo'n ding sturen wetende dat er niks meer is.

    En toen vanavond, in het ziekenhuis bij mijn vader.
    Wij waren er ( mijn vriend, dochtertje , en mijn moeder) en mijn lieve nicht met haar man en de vriendin van mijn neef.
    Heel leuk allemaal echt waar.

    En toen vertelde mijn nicht dat ze zwanger was.
    Ze durfde het mij niet te vertellen, en dat terwijl ik er een paar dagen geleden al naar gevraagd had , omdat ze zo overgeefde.
    Maar dat wees ze af als een spastische darm.
    Jaja dat zal wel.

    Ik had gelijk toch zwanger, en ze wist het al bijna drie weken.
    Blijkt dus dat ze op de dag van mijn miskraam positief getest had.
    Geweldig voor haar echt waar en ik gun het haar echt heel erg, ik ben echt dol op haar, en ik vind het ook niet erg( daar was ze wel bang voor).

    Maar het deed wel pijn te horen dat ik maar twee weken op haar voor zou liggen als ik nu nog zwanger zou zijn geweest.

    Ik ben echt zo blij voor haar, maar waarom voel ik me nou even zo rot.
    Misschien omdat ik me de afgelopen twee weken groot heb gehouden?
    Of beseffende dat we anders nu samen zouden zwangeren?
    Of gewoon alles van de afgelopen weken?

    Ik weet het niet, maar ik heb vanavond toen we thuis kwamen even behoorlijk gesnotterd. :cry:

    Maar goed ik geef niet op,we blijven doorgaan, maar toch heel even dat knagende gevoel.
     
  2. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik snap wel dat je je dan wel k*t voelt ja!! Heeft het gesnik een beetje geholpen? doet mij altijd wel f goed...
    Dat zijn geen leuke dingen..
    En dan gaat het ook nog niet goed met je vader.. wat heeft hij als ik vragen mag?

    Nou heel veel sterkte en ik hoop dat het voor jou ook gauw weer raak mag zijn ik duim in in ieder geval voor je!!! ;)

    kuzzzzzzzzz
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    owja ik heb nog niet opnieuw geupdate.
    Maar mijn vader mag zoals het nu lijkt dinsdag weer naar huis.
    Dus dat is weer een beetje rust meer in mijn lichaam.

    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
    Pagina twee staat het wat uitgebreider.

    maar kan nog niet zeggen dat het gesnotter heeft geholpen, maar goed dat is gezien al dat gedoe van de laatste weken natuurlijk ok niet zo raar.
    En de hormoontjes werken ook nog steeds dus tja zal nog wel even zo doorgaan ben ik bang :cry:
     
  4. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ha Jolanda,

    Tis niet zo gek hoor dat je nu een dipje hebt. Je hebt per slot van rekening de laatste tijd behoorlijk wat voor je kiezen gehad en zoals ik heb kunnen lezen heb je je behoorlijk groot gehouden. Dat doe je vanzelf op het moment dat dat nodig is maar ja, het moet er toch een keertje uit nietwaar? Je bent ook maar een mens. Gewoon even lekker laten gaan! Het is natuurlijk moeilijk dat iemand van zo dichtbij zwanger is en dat je daarvan van slag raakt is volgens mij ook niet meer dan normaal. Ik zou het eigenlijk een beetje gek vinden als het niets met je zou doen.

    Kop op girl
     
  5. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid. Het is net wat Natas schrijft, je hebt heel wat voor je kiezen gehad en dat moet er toch een keer uit.
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ow liefie toch :cry:

    We praten vanmiddag wel even!

    Kus
    natas
     
  7. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Jolanda ik hoop dat als je vader dalijk uit het zk is je eindelijk eens rust kan vinden zodat jezelf de kans krijgt om dit allemaal eens rustig te verwerken en idd wat natas zegt het is ook niet niks allemaal...je bent ook maar een mens he...

    Ik wens je heel veel sterkte...

    liefs liselotje ;)
     
  8. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    gooi t er maar lekker uit hoor!!
    Wat de andere dames ook al zeggen, je hebt je heel de tijd (noodgewongen) groot gehouden en doordat er nu wat meer rust komt, kom je aan je eigen emoties toe...en die hou je nu eenmaal niet tegen.
    Ik denk ook dat het echt niet raar is dat juist ook die zwangerschap van je nichtje je raakt, jullie waren anders echt samen zwanger geweest en nu is t vrij confronterend doordat er maar zo weinig tijd tussen zit..
    Snotter gewoon lekker van je af, en probeer je niet groot te houden!!!
     
  9. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    jolan je verhaal lijkt zoveel op de mijne. Ik voel nu ook de pijn weer. alleen bij mij is mijn schoonvader ernstig ziek. bij mij vertelde mijn schoonzus dat ze zwanger was op het moment dat het kindje nog in mijn buik zat en dat ik al wist dat het niet meer leefde.

    Die periodes blijven bij mij ook terug komen. dan gaat het even goed en dan ineens weer zo'n bruldag. Het is ook allemaal niet niks en soms lijkt het ook wel of je omgeving het niet begrijpt.

    veel sterkte meis
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He meissie toch :cry: . Is idd echt niet makkelijk en helemaal niet raar dat het iets met je doet! Snotter het er lekker uit en neem de tijd om alles te verwerken!!
    Sterkte
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jolanda, helemaal niet gek hoor dat je je rot voelt. Je hebt ook geen makkelijke tijd achter de rug. Laat alles er maar lekker uitkomen om ruimte te maken voor de kracht om weer verder te gaan.

    Sterkte!

    Pim
     
  12. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je gevoelens uiten is niet meer dan normaal.
    Veel sterkte om deze tijd door te komen.

    Knuf.
     
  13. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Begrijpelijk hoor Jolanda dat je in een dip zit.
    En gooi het er hier maar uit. Niks mis mee..

    Sterkte!!!
     
  14. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Jolanda,
    Het is heel begrijpelijk hoor!
    Het valt ook niet mee allemaal.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Liefs Nenske
     
  15. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heel veel sterkte Jolanda. Je hebt je ook erg sterk gehouden zoals ik aldoor heb gelezen. Het is logisch dat je toch op den duur al dat verdriet kwijt moet. Een MK moet je echt niet onderschatten hoor!!
    En ik vind het nog heel dapper dat je er zo over blijft praten, want dat lucht natuurlijk ook altijd een beetje op!!

    Groetjes Carry
     
  16. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    verwerken mag toch even .
    Geen wonder als je opeens weer op de feiten gedrukt wordt door dit nieuws dat je dan even een dip krijgt hoor. snotter maar gewoon van je af je kan het ook niet voor je uit blijven schuiven je verdriet moet je toch even kwijt..
    knuffels liek..
     
  17. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey jolanda,
    het is meer dan logisch hoor dat je even in een dip zit, je heb al heel wat voor je kiezen gehad de afgelopen tijd! en je heb je al die tijd ongelofelijk groot gehouden, alles ff eruit gooien lucht goed op hoor!!
    strekte, liefs bianca
     
  18. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hai Jolanda,
    geef je zelf even ruimte en tijd en doe iets om jezelf eens lekker te verwennen, dan voel je je misschien iets minder rot.
    sterkte Karin
     
  19. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Jolanda ik wens je heel veel sterkte!!!!
    En het is altijd lekker om je verhaal even ergens van je af te kunnen schrijven.

    Liefs Nancy.
     
  20. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    gooit het er maar lekker uit ;) ff snotteren is ook opluchtend voor jezelf en hier zijn we ook voor om elkaar te steunen en dipjes te verhelpen ;)

    heel veel sterkte xxx


    bianca
     

Deel Deze Pagina