Ik heb geen mening gekregen. Op zichvind ik het wel leuk, heb zelf cht een superleuke zelfgehaakte eeyore knuffel gehad. Maar tegelijkertijd, van zelfgeh/maakte dingen is niet altijd duidelijk hoe veilig het is (vulling, oogjes, gebruikte materialen, lijm, verfstoffen etc) Dus bedenk altijd goed of het echt wel een geschikt kado is.
Hier hebben we een schattig knuffeldoekje gekregen met een olifantensnuit, helemaal gehaakt met 3 kleuren, in was er enorm blij mee! Vind het zo lief als mensen speciaal iets gaan maken. Liefs,
Ja leuk! Mijn voorkeur gaat dan wel naar gehaakte/gebreide accessoires of benodigdheden. Gehaakte kleding zou ik eerder op verzoek doen. Behalve slofjes, gehaakte of gebreide slofjes vind ik zo leuk!
Leuk om te lezen dat een gehaakt kraamcadeau zo gewaardeerd wordt! M(H)aak regelmatig iets voor de zwangeren om me heen, merk idd dat men het vaak erg leuk vindt. Dit zijn twee van mijn creaties, in beiden zit een muziekdoosje.
Superleuk, ik heb meerdere gehaakte (kraam)kado's gekregen. Ze waren allemaal schattig en leuk. Alleen een gehaakte rammelaar heb ik weg moeten gooien, dat was niet zulk geschikt bijtmateriaal
Ik weet dat het uiteindelijk om het gebaar gaat maar om heel eerlijk te zijn zou ik niet blij worden van een zelf gehaakt kado. Ik vind het gewoon weg niet mooi maar smaken verschillen natuurlijk. Denk dat je naar de persoon zelf moet kijken om in te kunnen zien of het een gepast kado is.
Wij hebben een muziekknuffeltje gekregen met trektouwtje eraan van een vriendin, super lief! Ben er nog steeds helemaal blij mee en gebruik hem nog elke dag!
Ik zou het in ieder geval super lief vinden dat iemand de moeite heeft genomen. Of het vervolgens ook gebruikt wordt, is een tweede natuurlijk. Ligt er een beetje aan wat het is. Ik ben persoonlijk niet zo'n liefhebben van gehaakte kleertjes en dekens. Dus dat zou ik een keer uit beleefdheid en vriendschap gebruiken waar je bij bent en daarna onderin de kast belanden. En dat is natuurlijk wel zonde als je er veel werk van hebt gehad. Een knuffeltje of muziekding ofzo zou een beetje bij de kleuren van de woonkamer of het slaapkamertje moeten passen, wil ik het gebruiken. Ik heb dus gestemd op Zwitserland omdat ik het echt heel lief en attent zou vinden, maar ik niet vooraf durf te zeggen of het ook ècht gebruikt gaat worden. (Maar dat geldt natuurlijk evengoed voor iets wat je in de winkel koopt maar niet de smaak is van de ontvanger.)
Ja zeker weten! De leukste kados hier waren de zelf gemaakte luier motor - die heeft maanden in het zich gestaan en is pak 'kapot' gemaakt toen we de luiers gingen gebruiken en de knuffel maar haar naam er op.. okay is wel gemaakt in een winkel, maar mensen hebben er toch moeite voor gedaan.
Ik zou er blij mee zijn! Niet zozeer omdat het gehaakt is maar wel omdat het heel persoonlijk is, zelf gemaakt. Heb zelf een quilt/speelkleed gemaakt voor een vriendinnetje.
Ja erg leuk! Ik heb ook een aantal mooie gehaakte knuffeltjes gekregen, en een gehaakt dekentje. Dat vind ik mooier en persoonlijker dan een cadeau uit de winkel
Mijn collega maakt zo'n voetenzak voor ons kindje. Ze heeft er net eentje gemaakt voor de dochter van een andere collega. Zo mooi
Ik zou het heel erg leuk vinden om te krijgen Ik kreeg zelf van een vriendin afgelopen Kerst een omhaakt potje met daarin een waxinelichtje op batterijen, zo lief Al moet ik er wel bij zeggen dat wanneer je dingen als voetenzak of dekentje zou willen geven, je dan beter kunt overleggen qua kleuren en patroon. Of je moet zeker weten dat het in de smaak zal vallen. Wij hebben een vrij neutrale kinderkamer en druk gekleurd dekentje zou voor ons niks zijn. Snap je wat ik bedoel? Ik zou snel voor neutraal/effen gaan als ik iets zou maken.
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om voor alle nichtjes en neefjes die geboren worden zelf iets te maken. Heb al een speeldeken,knuffels, pantoffeltjes ek luiertaarten gemaakt. Verder kopen we dan meestal nog iets erbij. Heb toch al altijd leuke reacties gehad. Ik vind het zelf ook leuk om zelfgemaakte kados te krijgen. Dat iemand zoveel tijd en inspanning voor jou/ je kindje over heeft. Fantastisch toch?