Gehaakt (kraam)cadeau, wel of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gehaakte of handgemaakte (kraam)cadeau's?

1. Ja, erg leuk!

2. Nee, alsjeblieft niet!

3. Ik ben zo neutraal als Zwitserland...(geen mening)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Jaaaaa, geweldig! Ik heb ook zelfgehaakte dekentjes gekregen. Zelf heb ik twee linkerhanden dus ik zou nóóit zoiets moois kunnen maken. Elke keer als ik ernaar kijk krijg ik weer helemaal een warm gevoel van binnen dat iemand zoveel moeite voor me heeft willen doen. Vind het dus echt een supercadeau!

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Leuk om te lezen want ik geef ook altijd kadootjes die ik zelf heb gemaakt. Nou durf ik van mezelf te zeggen dat ik mooi kan haken dus dingen zien er ook uit zoals het bedoeld is 😂

En ik had het ook heel leuk gevonden als ik iets had gekregen wat zelfgemaakt was!

3. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Vind het sowieso al ontzettend bijzonder als iemand zoveel tijd en energie steekt in een cadeau voor mijn kindje. Als ik mocht kiezen, zou ik vooral een dekentje, voetenzak, muziekdoosje, etc. erg leuk vinden. Knuffels hebben we al zo ontzettend veel van en daar doen ze hier helemaal niets mee.

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel leuk, zou ik blij mee zijn.

6. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik krijg een gehaakt dekentje van schoonzus....zo leuk!! Kan niet wachten tot ik hem krijg :D

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb de rest niet gelezen maar dit dacht ik als eerste, en iets krijgen wat speciaal gemaakt is, vind ik altijd leuker dat heeft niemand, speciaal voor de baby gemaakt :D

8. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Heel leuk maar zou wel vragen naar de smaak.. ik kreeg een gebreid vestje, heel leuk en lief maar er stond een beertje op.. niet gedragen dus. Wel bewaard.

9. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ja zou me heel leuk lijken! Mijn schoonmoeder was voor ons eerste kindje bezig met een babydeken, maar toen ze overleed heeft ze het weggelegd en voor ons zoontje kregen we gewoon een wollen dekentje uit een winkel. Snapte het wel, maar ik vond het wel heel jammer.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou het zelf aannemen, maar het belandt hier ergens achter in de kast. Ik ben niet zo van haaksels en toestanden.

Deel Deze Pagina