Misschien een rare vraag, maar zou het topic over verhalen van Micchan tijdelijk even bovenaan geplaatst kunnen worden in de Lounge? Ik wil steeds even lezen of er nieuws is, en dan is hij steeds makkelijk te vinden.
Dat is niet mogelijk, je kunt er wel een abonnement op nemen of de url gewoon even bookmarken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Maar er worden toch wel vaker tijdelijke sticky topics toegestaan? Waarom kan dat nu niet dan? Ik zou dit ook wel fijn vinden eigenlijk...
Ik heb inderdaad ook wel vaker topics bovenaan zien staan, die daar tijdelijk even vast stonden. Waarom kan dat inderdaad nu niet dan?
Omdat we dan wel elk topic op verzoek naar boven kunnen halen omdat iemand het wel makkelijk vindt. En dat is niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dan kan het beheer toch inschatten of het bericht dit "verdient"? Dit leeft nu ontzettend op het forum, ik zou het een mooi gebaar vinden.
Ik vind het betreffende topic niet 'zomaar' een topic eerlijk gezegd. Maar ik begrijp de strekking wel. En hoop dus dat het topic nooit aan de ongeschreven 'criteria' zal voldoen...
Wat jammer. Dit is toch bepaald niet 'zomaar' een topic. Het hele forum leeft mee, jammer dat jullie niet hierin ook een klein gebaar kunnen doen.
Ik zou het wel netjes vinden als jullie dit als gebaar zouden doen. Dit is niet 'zomaar' een topic. Valt mij eerlijk gezegd zwaar tegen..
Ik vind dit ook wel belangrijk.. Zou het fijn vinden als hier gehoor aan gegeven word. Dit is toch iets anders als gewoon 'omdat het makkelijk is'...
Ik begrijp jullie gevoel wel, maar er zijn meerdere topics van deze strekking geweest die ook nooit bovenaan vastgezet zijn. Die stonden zelfs niet zo lang in de lounge maar verhuisden naar baby en dreumes of peuter.
Dit inderdaad. Het topic heb je toch zo gevonden? Neem een abbo of als je er al in hebt gereageerd kan je hem zo terugvinden. Hrt topic leeft inderdaad dus je hoeft vast geen 10 bladzijden te bekijken eer dat je hem vindt.
Ik zou jullie toch willen aanraden iets beter te communiceren, eerlijk gezegd. Zeg dan gewoon dat je er niet aan gaat beginnen, want dat het niet mogelijk is, klopt pertinent niet. Meestal ben ik niet zo kort door de bocht, maar dit is gewoon niet waar en dus geen goede reden. Ben een tikje allergisch wat dat betreft.
Klopt gitta, het is natuurlijk mogelijk maar inderdaad we willen het niet. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl