Relacteren AUB HELP MIJ !!

Discussion in 'Over deze site' started by mamamoone, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamoone

mamamoone Nieuw lid

Jan 7, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mamas

ik heb dus een vraag. na mijn kleine 3 weken volledige bv te hebben gegeven had ik het idee dat hij niet genoeg binnen kreeg en ben toen begonnen met bijvoeden dmw FV. toen ben ik zo ongv 2 weken later overgestapt naar volledige flesvoeding.

Ik had toe weer spijt en ben sinds eergister begonnen met hem aan te leggen. en ben toen pas achter gekomen dat er zoiets al relacteren bestaat. ik had altijd wel een goede productie maar die is heel snel weer achteruitgegaan. ik heb vandaag een dubbelzijdige kolf gehuurd maar het wilt niet echt opschieten. gister een lactatiedeskundige gebeld, maar zit op het moment niet echt breed en kan het nu even niet betalen dus wil een maandje wachten denk ik!.

echter denk ik dat als ik een maand wacht met t relacteren dat mn productie helemaal terugloopt.

mijn vraag is nu heeft iemand hier ervaring mee en weet wat ik nu het beste kan doen. ik ben nu bezig met zoveel mogelijk kolfen en af en toe mijn kleine nog even aanleggen, maar dat kan ook niet zolang want zodra hij merkt dat er niet veel uit te halen valt wordt ie boos dus dan haal ik maar weer de FV erbij.

Ik zit eraan te denken om morgenochtend even een afspraak te maken bij de huisarts voor domperidon? heb hierover gelezen en kan mij misschien wel helpen.

Nou mamas weet iemand hier raad mee en kunnen jullie mij helpen. want ik wil zsm het goede doen om mijn productie op peil te krijgen en niet een maand wachten totdat ik bij een lactatiedeskundige terecht kan.

Alvast bedankt !!!:)

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
  3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278