Help, sint kado's voor bijna 1 jarige?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirjam87, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Ideeën??
    Ik heb echt geen flauw idee wat we moeten kopen, meneer speelt bijna niet, staat alleen maar te kletsen aan de tafel.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Buiten het feit dat ze er toch niks van snappen maar misschien is een activiteitentafel leuk?? Gezien hij alleen maar aan tafel staat?
    :p;)

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kan heel gauw veranderen. Wij wisten niet wat te kopen voor haar eerste verjaardag, ze speelde toch niet. En nu? Ze kan uren zoet zijn met haar speelgoed. Vooral Little People vindt ze geweldig! En de zingende dingen, ze is gek op muziek.

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    (voorlees)boekjes, op een grote paddenstoel (zing-en prentenboek van Mies van Hout) lijkt me erg leuk. Vormenstoof, loopwagen, blokken?

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Mijn dochtertje word ook bijna 1 en de kadoos wat wij hebben gekocht ( is sint kerst en verjaardag bij elkaar misschien leuk voor jou )

Zo een loop fietsje voor 10 euro bij de intertoys, een loopauto van minnie mouse, zo een 3 in 1 fiets met duwstang, laptop waar geluidjes uit kunnen komen, een babywalker, knuffels van woezel en pip, het leesboek van winnie the poeh, een roze audi tt op accu, pratend thee servies maar ik zie dat je een jongetje hebt. En een zitbankje hebben we, die hebben we in belgië gehaald, maar die heb je ook van nijntje en woezel en pip.

6. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    babyrollator, blokkenkar, little people, duplo, eigen stoeltje (kan ie aan tafel zitten:p) dit zijn hier hits. of de giraf van fisher price.

7. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Zon muziek tafel hebben we inderdaad al, alleen hebben we de poten eraf gehaald aangezien meneer constant omviel :p haha

En little people hebben we inderdaad bij staan kijken, alleen zien we hem er echt nog niet mee spelen haha.

wat is het lastig zeg

8. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    wil inderdaad iets van een blokkenkar ofzo halen

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Mirjam87, Ja zo'n tafel is leuk! Hier een uitgebreide met muziek. Maar ze blijft dan ook wel al rechtop staan;)
    Hier scoort Duplo ook erg goed trouwens!

xxx

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja maar je kunt toch ook kijken naar wat hij over een paar maanden leuk gaat vinden? hij snapt er nu toch nog niet zoveel van! en idd een leuk voorlees boek oid is ook altijd leuk!

11. Mamsie1982

Mamsie1982 Actief lid

2 nov 2012
    208
    0
    0
    Gelderland
    Voor kids van 1 jaar is het echt wel lastig om een leuk cadeautje te bedenken, aangezien ze er vaak nog echt geen benul van hebben. En als ze een cadeau krijgen is het papier vaak interressanter. Maar little people heeft veel leuk speelgoed, zoals de bus, het vliegtuig enz. Goede kwaliteit ook. Ik ben ook het type voor cadeautjes, als;pyjama, ondergoed, sokjes, kleertjes, slofjes. Maar sowieso ook wel speelgoed erbij. En een mooi prentenboek met grootte plaatjes en eventueel pop-up boek, helemaal leuk! Er zijn ook stoffen bowling/kegelsetjes. Dingen om kunnen gooien is vaak geweldig voor de kleintjes.

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik zou voor Duplo gaan. Daar spelen ze zo lang mee en daar kan je echt een hele bult van verzamelen.
    En verder nog wat bruikbaar spul bijv. kleertjes, pantoffels, pyama, etc.

13. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO

Ja maar hij is in januari ook jarig dus dan krijgt hij ook weer dingen haha,
    voorleesboeken staan op verlanglijstje voor de familie :)

Deel Deze Pagina