Totaal inspiratieloos, vraag ik hier om raad Maandag is mijn vader jarig. Normaal gesproken is het al erg lastig om een geschikt cadeau te vinden voor hem, hij heeft namelijk weinig/geen hobby's. Vaak is het iets van een Staatslot of iets in die richting.. Dit jaar is zijn eerste verjaardag als opa. Het lijkt mij leuk om een cadeautje te geven namens zijn kleinzoon. Ik ga geen invulboek voor hem kopen, die heeft hij namelijk nog van mij liggen. Hij doet daar totaal niks mee. Verder heb ik het idee om voor Moederdag een foto van mijn zoontje op de kop te plakken, met daarbij de tekst 'Oma, ik ben helemaal ondersteboven van jou!'. Niet origineel meer, maar wel hartstikke leuk om te krijgen. Zoiets ga ik dus ook niet aan mijn vader geven. Heeft iemand nog andere leuke tips/ideeën?
Past je vader regelmatig op? Je kan dan ook denken aan een speciaal voorlees boek voor opa of zo iets? Of een sleutelhanger met de foto van je kleine er in ofzo, of een afdruk van handje en voetje. Volgend jaar kan je kleine vast een beetje krassen. Dus zou het dit jaar nog niet al te ingewikkeld doen! Succes!
Geef mijn vader altijd een doosje chocolade. En een tekening. Hechten niet zo'n waarde aan grote kado's.
Mijn vader hecht ook geen waarde aan grote cadeaus, vooral niet van zijn kleinzoon.. Iets persoonlijks vindt ie 10000x leuker! Iets van chocolade oid heb ik al zoooo vaak gegeven, dat vind ik niet meer leuk.. Oppassen doet ie nauwelijks, ze wonen daarvoor te ver weg.. En voorlezen is niet zo zijn ding, dat zie ik mijn moeder eerder doen Maar bedankt voor het meedenken!
Een mok met erop mijn liefste opa. Een sleutelhanger met foto erin idd een super idee. Een mooie foto in een lijstje van zijn kleinzoon. Een tekening is leuk als hij wat ouder is of een zelf geschilderd vogelhuisje.