Ik heb eergisteren gehakt uit mijn diepvries gehaald en in de koelkast gelegen. Maar hebben het niet meer gegeten. nu vroeg ik me af zal het nog goed zijn om het vanavond te eten? of is dat echt niet meer goed. wil geen risicos nemen dus wat denken jullie?
Gehakt verkleurd als het niet meer goed is, dan word ht bruin. Of als het zuur ruikt dan kun je het ook niet meer eten
ik denk zelfs dat je het nog wel kan eten. als het tijdens het bakken niet lekker meer ruikt weet je genoeg
In de winkel ligt het ook in de koeling en die gooien ook niet elke avond het spul weg Zolang het er nog goed uitziet en niet stinkt is er niks aan de hand.
Nee dat klopt, maar omdat ze zegt dat t ingevroren is geweest. Daar ben ik alijd beetje huiverig voor
bedankt allemaal... heb nog eens geroken maar ik durf het risico niet te nemen. Kan het beter weg gooien dan er flink ziek van worden. Vond het niet super meer ruiken namelijk. Bedankt allemaal
Kan best denk ik! Als je het vanuit de diepvries direct in de koelkast hebt gedaan is het juist goed dan is het langzaam ontdooit en je hebt de koelketen niet onderbroken.