Ow brr deze zou ik ook niet meer eten hoor! Maar in de winkel onder de tl lichten ziet het er ook altijd beter uit vind ik. Vaak gehad dat het in de winkel er nog best goed uitzag en buiten was het gewoon een heel ander kleur zo erg! Nou ja hoop dat je pizza gesmaakt heeft!
Ook hier gaat het de prullenbak is. Mijn ervaring is dat als het uit de vriezer komt het altijd die kleur heeft, maar vind het dan ook niet meer lekker ruiken. Ik vries het dus nooit in. Waarschijnlijk kwam het bij de C1000 uit de vriezer, als meerdere mensen er al last van hadden.
nee zou ik niet meer eten, waarschijnlijk ruik je het ook wel... Ik heb tegenwoordig regelmatig dat het bruin is zelfs uberzuur ruikt voordat de datum er is, ik las ergens dat ze oud gehakt vermengen met nieuw maar doen ze niet overal natuurlijk... Zou eigenlijk niet mogen!
ik zou het niet eten! ik heb op de vleesafdeling gewerkt bij C1000 en echt waar je moest eens weten! gehakt is trouwens niet grijs en hoort wel rood te zijn ff btw ma gehakt werd bij ons gemaakt met oud vlees uit de koeling war overdatum of verkleurd was dat werd gemengd met vers vlees en dat ging dan weereen week de koeling in voor verkoop echt te ranzig! ik zou het dus niet eten! ik zag dat je pizza hebt gegeten, hoop dat t heeft gesmaakt
Gadver de Gadver! Nooit na je ontslag eraan gedacht de voedsel en warenautoriteit erop af te sturen? Dat had ik zéker gedaan. Kun je gewoon gratis bellen en ze komen vrijwel altijd. Heb al 2x de VWA op een restaurant en winkel afgestuurd en beide keren was het goed mis en hebben ze me ook netjes voor teruggebeld
Sorry maar wie koopt er dan ook zoiets? En jezelf dan serieus afvragen of je het 3 dagen na aankoop nog terug kan brengen?
@daantje: nee toendertijd niet aan gedacht helaas, ik was toen 16 en allang blih dat ik daar weg was hihi, ma idd echt te walgelijk voor woorden en helaas doen best veel winkels dit. dan eet ik nog liever iets dat op de grond gevallen is dan dat het flink overdatum is!
Gistermiddag toen ik het kocht om 15:00 uur toen zag het er gewoon mooi rood uit van kleur. Toen ze het scande, de streepjescode staat op de bovenkant zoals je ziet, toen zag ik dus aan de onderkant dat het ietsje bruin was, maar niet veel. Maar er liep dus net iemand van de vleesafdeling langs en die zei dat je dat nog prima kon eten. Dus tja toen kocht ik het maar, ik dacht: hij zegt het. Ik denk dat het warme weer ook meespeelt dat het zo snel bruin geworden is. Normaal als je gisteren vlees hebt gekocht, dan moet je toch ook verwachten dat je het vandaag nog kan eten? Het was in ieder geval de laatste keer dat ik gehakt heb gekocht bij de C1000. En ja ik ga het zeker proberen morgen. Waarom niet? En dat is na 2 dagen en niet na 3 dagen.... Maar dan vraag ik wel gewoon mijn geld terug en koop ik het gehakt dus ergens anders. Ik heb het idee dat die ander soort verpakkingen, die met groene onderkant en met plastic vast gemaakt aan de bovenkant, die je o.a. bij de AH hebt, dat de gehakt daar minder snel in bruin word. Dat is tenminste mijn ervaring. De pizza heeft iig lekker gesmaakt.
Inderdaad, als het niet goed meer is dan stinkt hij heel erg. En anders ruikt het gewoon hetzelfde als dat hij rood was. Door zuurstof verkleurt het
De meningen zijn ook echt enorm verdeeld he? De 1 zou het onmiddellijk weggooien, terwijl de ander zegt: als het goed ruikt dan zou ik het nog eten. Ik heb het risico ook maar gewoon niet genomen ivm mijn zwangerschap.
heb een paar jaar in slagerij gewerkt maar kleurstoffen in de gehakt daar deden wij niet aan H.O.H gehakt is rundvlees(roodkleurig) en varkensvlees samen dat het verkleurd is wel normaal leg maar 2 tartaartjes op elkaar maar stinken is inderdaad weggooien
Ga je dat nou serieus menen??? Ik eet altijd gehakt van de c1000 omdat ik het lekkerder vind dan van de lidl of aldi ofzo. We eten altijd stroganoff gehakt maar nu na dit berichtje durf ik niet meer ieuwwww!!