ik irriteer me dood aan mijn schoonzus , zij hebben een kater van net 9 maanden oud en omdat ze geld nodig hebben heeft ze met n vriendin afgesproken haar kat op die van haar te zetten , die kater heeft n probleem met zn longen , is zo dom als n garnaal en zit vol vlooien en oormijt ebn t is n htk kat ben ik de enige die dit niet vind kunnen ? ik houd bewust mijn mond tegen der , het gaat haar alleen om geld ze is er van overtuigd dat ze dik geld zal vangen voor de kittens ,/het dekken maar ben el benieuwd hoe jullie hier over denken ? wij hebben een zusje van die kater (onze mooie rooie smurfin ) )
Ze moet het zelf weten toch ? Ben toch nieuwsgierig waaruit jij haald dat die kat zo dom als een garnaal is hihihi en waarom hij dan niet een andere kat zou mogen dekken?
Vertel je zus dat ze geen geld kan vangen maar juist geld verliezen. Ik vind het zielig dat jij vind dat haar kat dom is. Ik heb medelijden met het beestje. Jouw familie is erg dom bezig.
nou omdat ie zn hoofd boven n kaars houd en zn snorharen laat verschroeien , niet eens weet hoe ie zn nagels terug moet trekken , conditie is heel slecht , waar t mij omgaat en wat ik dus in mn eerste post had moeten zetten is dat ik vind dat je een kat die er zo aan toe is (met zn longen en trouwens ook niet ingeent is of n wormenkuur heeft gehad nadat ie bij zn moeder weg ging , niet op een andere kat zou moeten zetten en ik vaag me ook af of hij niet te jong is ? ik weet meer van honden fokken af dan van katten .
Denk dat t voornamelijk erom gaat dat de kater niet gezond is? Wij hebben hier ook zo'n domme garnaal rondlopen dat merk je wel hoor. Tis echt een schatje maar slim is hij niet
Ach dat doen zo veel katten dan zijn die van mijn moeder ook dom en die nagels kan ook een medisch probleem zijn..
Hond fokken en katten is de basis precies hetzelfde. Goede geboorte geven, intenten, ontwormen en ontvlooien. Maar bij verantwoord fokken zit je ook met testen voor bepaalde ziektes voordat je een dier gaat fokken. Kat is niet dom dat hij niet weet hoe hij al die dingen moet doen. Het ligt echter aan de baasje.
Persoonlijk zou ik het idd niet doen!! En vind ik het ook niet kunnen. als het echt waar is dat die kater iets aan zijn longen heeft, dan moet je daar gewoon niet mee fokken!! Ik weet niet wat een htk kat is?? Nooit van gehoord. Ik ben voor fokken, maar dan wel om een ras te verbeteren en niet zomaar in het wilde weg te gaan fokken met alles wat los en vast zit! @Mompelientje: Wat is dat nou weer voor zinloze opmerking!! Als je niks te melden hebt, houdt dan ook gewoon je mond!
een htk kat is n huis tuin keuken kat , wij hebben een zusje van hem dus weet dat ze gewoon van een boerderij afkomen onze poes is trouens el gezond en ge-ent enzo maar dat vond zij weer niet nodig
Tsja ik vind het absoluut niet kunnen... Ten eerste t beest is al niet gezond en zit vol vlooien... Dat bewijst maar weer dat je schoonzus niet goed bezig is met de verzorging.. en dat vind ik eigenlijk nog triester dan het verhaal dat ze dus een ZIEKE htk-kat wil laten dekken... En tsja wanneer zijn beesten dom.. Ze zien het gevaar niet, maar om dat dan gleijk als dom af te stempen.. Neuh.. Wbt de leeftijd.. Zodra ze geslachtsrijp zijn zijn katers neit te jong.. Maar weet niet of dit beestje buiten loopt? Grote kans dat ie al vol met andere ziektes zit (fiv/felv.. Oftewel kattenaids of kanker) en dan besmet je een andere kat er ook mee! Er zijn al zoveel kittens en de asiels zitten overvol.. Denk dat je schoonzus er nog maar ns goed over moet nadenken..
Hahah ik moet ook lachen om mompelientje jah.. Onze kat is gewoon echt dom dom.. Mensen zijn ook niet altijd snugger , zo heb je ook katten. Lekker suf maar een geweldige knuffelaar en zo lief als hij dom is... Snap niet waarom je juist dat zinnetje zo negatief opvat terwijl het meer over de gezondheid van de kater gaat.
Ik snap niet zo goed waarom zij geld kan vangen voor het laten dekken van een poes, door haar kater. Waarom zou een poezeneigenaar daarvoor betalen, behalve als het om echte raskatten gaat. Als het 'niks bijzonders' is, kan ze haar loopse poes ook gewoon even buiten laten rondlopen. Kost niks. Laat je zus en haar vriendin het lekker uitzoeken. Als die vriendin er geld voor over heeft om haar poes te laten bezwangeren door deze kater, moet ze dat toch helemaal zelf weten?
HTK is huis tuin keuken kat. Wat is er zo zinloos aan m'n opmerking? Ik vind dat haar familie erg dom bezig is. Je gaat toch niet onverantwoord fokken met een beestje die A. iets aan z'n longen heeft. Verantwoord fokken is de kat testen voor ziektes maar dat kost geld he. Fokken moet je doen uit liefde voor de beestjes, warm mandje kunnen geven aan baasjes en niet voor geld want dat is broodfokkerij.
ik denk trouwens ook dat haar bubbel snel zal gaan knappen als ze er achter komt dat een huis tuin en keuken kitten niet veel gaat opbrengen. De meeste mensen op marktplaats bieden gratis kittens aan. Ze zal uiteindelijk meer geld kwijt zijn aan voer en overige verzorging dat dat ze er wat voor zal gaan krijgen. Daarbij vind ik het ook niet slim om met katten te gaan fokken die eventuele ziektes hebben aangezien ze dit weer bij de kittens kunnen overbrengen.
Uhm , ik had het eigenlijk over je eerste zinloze post!!! En in de tweede post vond je het ZIELIG voor de kat dat TS hem dom noemde!!! Nou ik denk dat hij nu idd huilend in zijn mandje ligt!! En een huis-tuin-keuken kat bestaat niet, dat heet gewoon een Europese korthaar!!!