Test na miskraam

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ikkes, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Ik vroeg me af hoelang hormonen na een miskraam op een test zichtbaar kunnen blijven.

Een vriendin van me heeft (net als mij helaas :( ) een maand geleden een miskraam gekregen. Uitgaande van een normale cyclus zou ze gister dr NOD hebben. Gister heeft ze toch een test gedaan en daar kwam een lichte streep. Erg licht volgens haar maar streep is streep toch?

Volgens haar is het van de miskraam volgens mij is het een nieuwe zwangerschap maar is ze net wat minder ver als dat ze denkt. De test die ze gebruikt heb kan vanaf 4 dagen voor de NOD.

Hoelang zijn de hormonen te vinden (was miskraam bij 6-7 weken). En wanneer kan ze het beste nog een test doen om zekerheid te krijgen. Bedoel, na hoeveel dagen zou de test super uidelijk moeten zijn?

2. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    VOlgens mij kun je zelfs tot 8 weken na een miskraam of bevalling nog positief testen.. Dit staat volgens mij ook op de bijsluiter vermeld

3. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Sorry, vergeten te vermelden dat ze 2 weken na miskraam een test had gedaan (zelfde merk) die negatief was. Geen streepje te bekennen.

Als ze nu over 4 dagen ofzo een test doet en als die donkerder is. Kan dat alsnog van miskraam zijn?

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ikzelf kan hierover meepraten.

In aug. 2006 ben ik gecurreteerd geworden. Hierna heb ik een test gedaan (na ong. 2 wk) en die gaf nog + aan.
    De week na de test ben ik met spoed opgenomen geworden, omdat ik nog placentaweefsel in mijn BM had zitten, wat was gaan groeien, infecteren en verstenen. (dus de reden voor mijn +test).
    Een week na mijn 2e curr. heb ik wéér getest en dat was zo - als maar zijn kon.

Mijn MK heb ik na 10 weken zwangerschap van een tweeling gekregen, dus hormonen ten top, zullen we maar zeggen.
    Bij mij waren ze dus een week na de 2e operatie helemaal weg.

5. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hi,

bij mij is het weefsel na een mk weer gaan groeien en heeft het 12 weken geduurd voordat alles echt weg was, ik had meteen na de miskraam te weinig hcg in mijn bloed voor een positieve test, echter 2 a 3 weken later was de test positief, helaas was dit dus nog van de mk !
    kan dus wat langer duren ! bloedtest is volgens mij meest betrouwbaar in deze... suc6 !

Deel Deze Pagina