ik moet nodig een nieuwe thermoneter hebben voor de kids nu zit ik te denken aan een oor thermometer dit omdat mijn oudste niet heel blij wordt van de billenthermometer. wie heeft ervaring met deze dingen en kan mij advies geven????
ik heb er een van bhraun...als ik het goed schrijf maar ik vind deze echt niet fijn...je moet hard drukken en doet dus zeer en de uitslag is na 3x meten steeds anders ik heb laats een advertentie gezien van een thermometer voor op het voorhoofd...heeft iemand daar toevallig ervaringen mee? sorry offtopic
Heb ook een braun babythermometer..... en gebruik hem als "indicatie"..... trouwens dat je met 3x meten een andere temp hebt, hoeft niet aan de thermometer liggen.... je temp schommelt soms heel erg..... ook als je 3x van achteren meet.... denk dat vrouwen die getempt hebben om hun ei te zoeken daar over kunnen meepraten.... maaruhhhh waarom niet een nieuwe gewone thermometer kopen en bijvoorbeeld onder de tong temperaturen??? weet niet hoe oud je oudste is?
ik heb een oorthermometer van brauhn (die groen/witte) deze hebben we ook op het werk. Ben er op het werk achter gekomen dat die 0.4 graden afwijkt (temp. lager dan werkelijk is) Dit hebben we getest door 2 gewone billen termometers te gebruiken en de oortermometer. dit scheelde met de 2 gewone 0.4
wij hebben er een van braun groen/wit. gebruik hem als indicatie omdat vooral mijn dochter het via de bips maar niks vind en haar drm ook niet te veel wil lastigvallen met tempen als ze ziek is. als de oorthermometer aangeeft dat ze 38,5 of hoger heeft dan meet ik het alsnog met de gewone thermometer via de bips hiervoor had ik een of ander merkje van kijkshop maar dat was echt helemaal niks. temp scheelde soms wel 3 graden. die gebruikt mijn dochter nu in der doktertasje (zonder baterijen natuurlijk)
Ik heb laatst voorhoofdthermometers gekocht bij de blokker voor 1 euro per stuk! Heb er meteen wat ingeslagen hihi. Deze dingen werden vroeger altijd gebruikt en zijn zo makkelijk ook. Dit soort. http://www.valuemed.co.uk/acatalog/forehead_thermometer.jpg
Oja ennuh het ging over oorthermometer, ik heb er 1 liggen vraag me niet welke maar even getest en kwam 1,6 verschil uit! Ligt nu in de doos met bon een beetje stof te happen.
die hoofdthermometer hebben we ook op het werk. Het nadeel daarvan vind ik dat je nooit precies kan weten wat de temp is. Ook werken ze bij ons minder goed als het kind echt ziek is en dus zweet.
Wij hebben ook die Braun, en die vind ik ook niet betrouwbaar!! (Heb ook een gewone digitale hoor) Ben ook wel benieuwd naar mensen die de nieuwe voorhoofd thermometer van Vicks hebbeb!!