Heart broken... Ben helemaal verliefd op een prachtige hoekbank en wat blijkt toen ik eindelijk manlief over had gehaald: de bank past net niet in onze woonkamer!! Hij kan niet op maat gemaakt worden en de hoeken kunnen ook niet gespiegeld. Dus dat kan al niet meer. Enkel de deel van de armleuning zal 8 cm voor de deur uitsteken. (Kan de bank nergens andrrs in huis zetten, ook geen optie) Wat zou jij doen, kopen en dan gaat de woonkamerdeur maar niet dicht? Of zou je wachten en zonder bank laatste periode zwangerschap. Andere bank geen optie. Niks zit lekker als deze. Ben echt verliefd!
Mijn conclusie zou zijn; het heeft niet zo mogen zijn. Jammer de bammer en op zoek naar een andere bank.
Je moet je verlies nemen en een andere bank zoeken. Je weet best dat een andere bank best een optie is, alleen wil je deze heel graag. Maar hij past niet. jammer de bammer dan maar een andere minder grote bank.
nja dit dus. JE gaat toch niet een bank kopen en dat je dan je deur niet meer dicht kan doen Deze bank past gewoon niet, helaas, en dus word het niet deze bank maar een andere bank. En waarom moet je de laatste periode van je zwangerschap zonder bank? heb je je huidige weggegooid?
Is dit een optie? Het is een loftdeur. Dan kan je in ieder geval je deur open dicht doen. Je hebt ze trouwens in verschillende kleuren en maten.
Ik zou onder invloed van zwangerschapshormonen en ander lijf geen bank kopen en al helemaal geen bank waarmee mijn deur niet dicht kan. Mijn bank zat de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap echt niet fijn maar nu weer heerlijk.
Het zou mijn voorkeur ook zeker niet hebben , maar dan is dit nog de meest mooie en functionele oplossing denk ik... Uiteindelijk moet TS daar wonen en zal ze met haar man een keuze moeten maken.
Niet doen. Zou sowieso geen bank kopen zover in de zwangerschap en al helemaal niet een bank die niet past! Even door zoeken, je komt de bank wel.tegen!
Maar waar wil je op wachten dan? Als de bank nu niet past, past ie na je zwangerschap toch nog steeds niet. Dan zit je niet alleen nu, maar gewoon de komende jaren zonder bank...? Ik zou de bank iig niet kopen als hij niet past. Dan maar gewoon verder zoeken naar een goede tweede keuze.
Een witte stoffen bank, en niemand maakt de opmerking: dat is helemaal niet handig met een baby/peuter/kleuter.
Pijnlijke hiervan is dat enkel de armleuning een deel uitsteekt. Voor de rest past de bank prima. Hebben net opnieuw gemeten en is precies 5cm dus alleen dat ronde stuk een deel ervan. Heb momenteel geen bank wegens verhuis, vandaar ook beetje haast dat ik heb. Deze bank is ideaal, hoezen zijn allemaal voorzien van een rits dus kan je zo wassen. (Rugleuning en zitstuk) Maar is toch wel jammer dat hij net niet past. Ik denk dat ik met dezelfde meter nog in de winkel ga meten. Wie weet zit daar een kleine verschil van cm in. (Wil het gewoon echt niet geloven ) balen joh! Maar ja anders moet ik maar verder kijken indd. Ga morgen of overmorgen nog eens.