Yup! Is een potje met zwarte deksel en dyon erop, van Maille. Die vind ik zelf het lekkerste. Is uit Frankrijk. Wacht, even plaatje zoeken, dat helpt misschien. http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000384100/000/000384170_002_124803_200.jpg Hoop dat ie het doet. maar als je de Dijon mosterd neemt van Maille zit je goed! Let wel op ze hebben ook Dijonnaise, dat is mosterdmayonaise. Ook lekker, maar smaakt anders!
Volgens mijn man en zoon, zijn mijn gehaktballen de lekkersten.. haha. Ik maak ze met half om half gehakt. Ik snijd van een verse witte boterham de korstjes af. En gooi een heel klein beetje melk over het boterhammetje. Dan kneed ik dat door, totdat het een lekker papje wordt. Dit kneed ik dan weer, samen met 1 ei, door het gehakt. Samen met gehaktkruiden, dit naar smaak. Heb zo'n kant en klaar potje kruiden. Als het gekneed is, draai ik er ballen van, die ik als laatste door de paneermeel rol. En dan in een grote hapjespan met deksel, in de margerine, aanbraden. Ze zijn bij mij meestal in ca 25 minuten gaar. Die witte boterham, zorgt er voor dat de gehaktballen niet van die droge stuiterballen worden, want dat vinden wij niet lekker. Ik maak ze zoals in onderstaande video.. Video - Gehaktbal maken - Allerhande - Albert Heijn
Ik doe altijd een zakje Franse uiensoep van honig en een ei, zijn de lekkerste en makkelijkste ballen ooit!!