Voor mijn verjaardag mag ik van mijn man en kinderen een mooie ketting uitzoeken. Ik zoek iets wat verwijst naar mijn kinderen, eventueel met de namen, maar deze moeten niet te opzichtig zijn. Ik houd niet van goud, dus graag in zilver. Heeft iemand hier iets moois? Of Ideeën? Websites, winkels?
Ik heb een ketting van minitials met de eerste letters van de kinderen. Wel prijzig maar ben er heel blij mee
Ik weet niet precies wat je budget is, maar als je iets orgineels zou willen is mijn advies om contact op te nemen met een smid. Kennisje van mij maakt sieraden op verzoek, en ik ben groot fan van haar werk. Home Ik weet ook niet waar je woont, maar in Schoonhoven (is 15 min vanaf Gouda, 30 min vanaf Utrecht) zit de vakschool en er zijn in de stad erg veel goudsmids gevestigd die ook op verzoek iets kunnen maken.
Ik heb een Pandora ketting, 2 jongens kopjes en 2 meisjes kopjes die verwijzen naar mijn kinderen en 2 engeltjes die verwijzen naar mijn miskramen.
Ja hier ook goede ervaring. Ik heb er een met 3 steentjes die verwijzen naar de geboortemaanden van mijn kinderen.
Ik ben helemaal verliefd op het merk my imenso Heb in de jaren al heel wat verzameld. Maar degene met mijn zoontje blijft wel favoriet
Ik heb deze. Niet zo'n scherpe foto maar het zijn twee diamantjes met op het zilvere kapje hun naam en een hartjes bedeltje erbij. Voor mij heel subtiel, het valt namelijk niet erg op dat hun namen erop staan. Nog iedere dag heel blij mee!
Al een hoop tips, super! Ik ga eens googelen en zien of er voor mij wat tussen zit. Ik zie al mooie hangers voorbij komen zeg.
Wauw die zijn echt supermooi! Zou ze zo willen kopen. Alles wat ze daar hebben Ik heb zelf een engeltje van Trollbeads voor mijn miskraam. Ze hebben hele leuke bedels daar.
Ik denk dat ik bij mamakado iets uit ga zoeken, maar wel moeilijk kiezen hoor. Ik zie veel wat ik mooi vind.
ik heb kettingen besteld voor mijzelf en voor mijn schoonmoeder bij www.names4ever.nl fijne site met goede service.
Die is mooi! Ik vind die met een hartje en parel erg mooi, die is qua kleur wat rustiger. Ik zou dan roze, donkerblauw en groen moeten hebben. Ik houd van wat rustigere kleuren.
Ik heb deze, hij lijkt heel erg op die van minitials maar zoveel goedkoper! Heb zelf zilver gekozen maar je kan ook goud of rosé nemen. Letters naar keuze en evt ook hartjes beschikbaar. Het kettinkje is ook erg mooi, en in lengte verstelbaar.