Hoi meiden, Ik ben op zoek naar mooie teksten en oneliners over moeder zijn, een kind, een dochter, het leven..... vanalles! Sommige hebben al een hele mooie in hun onderschrift staan. Wie weet er een paar? Gr. Nathalie
Mijn favoriete oneliner is een tekst van James Dean, en echt mijn levensmotto.. Deze tekst komt over een paar weekjes op mijn voet als tattoo.. 'Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today'
Geen oneliner, maar ik vind het wel een mooie tekst, want slaat op de relatie van mijn man & mij: Thuis ben ik waar jij bent Dromen als jij me vasthoudt Het leven zoals het hoort te zijn Samen
People who say they sleep like a baby, usually don't have one. By the time a man realizes that maybe his father was right, he usually has a son who thinks he's wrong. Parents were invented to make children happy by giving them something to ignore. We are born charming, fresh and spontaneous and must be civilized before we are fit to participate in society. Babies are such a nice way to start people. It was the tiniest thing I ever decided to put my whole life into. Spreuken met een knipoog ook goed? (Ik vind de Engelse teksten altijd mooier klinken, vandaar ook geen vertaling ) Deze vind ik persoonlijk erg mooi: Adoption is when a child grew in its mommy's heart instead of her tummy.
oe die is heel erg mooi allistair !!!! de laatste dus de rest ook wel hoor maar die laatste is super!!!!!
Ik weet niet meer precies hoe hij gaat, maar ik heb hem eens gelezen bij iemand op het forum en vond hem erg mooi: Voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen: Hopelijk is dit straks alleen nog maar een zwarte bladzijde uit een kleurrijk prentenboek...
We try to teach our children all about life, but our children try to teach us what life is all about.
Een kind maakt: - de liefde sterker - de dagen korter - de nachten langer - het banksaldo kleiner - het huis vrolijker - de kleren sjofeler - het verleden vergeten en de toekomst waard om voor te leven!
Thanks, die is heel mooi en herkenbaar.... zet hem even onderaan mijn banner....! Maar nog meer zou leuk zijn! Ik heb er een voor mijn vriend gevonden: Mannen blijven kinderen, alleen hun speelgoed wordt duurder! Dat is nogal van toepassing bij hem haha, maar het is een leuke en geen echte mooie!
Not all those who wander are lost Het komt van Tolkien en geeft mij wel steun als het leven weer eens anders loopt dan ik verwachten of mijn doelen even zo helder zijn.
Om het licht te kunnen laten stralen, heb je eerst duisternis nodig... Your dreams will break the boundries of your fears (staat onder mijn banner) If destiny speaks, it don't asks questions Tel niet de jaren van je leven maar het leven in je jaren