man schiet kat dood

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mymiracle, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

ja heb het net gelezen. Jammer dat Ik geen jachtgeweer had, had ik HEM doodgeschoten. Dierenbeul.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    wat een idioot zeg...!!!:x

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    wat een achterlijk iemand zeg :( ..

4. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Wat een verstand zeg! Zoiets doe je toch niet... Ik hoop maar dat die vent een flinke straf krijgt in wat voor vorm dan ook...

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    :x ik vind het een schande !!
    dierenleed en daar komt nog es bij misschien is de kat wel van een kind, onze jongens hebben ook ieder hun eigen kitten moet er niet aan denken ze het nieuws te moeten melden.
    Hopelijk gaat hij voor heel erg lang maar het is nederland zal wel weer niks mee gedaan worden :x

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

inderdaad, je moet er niet aan denken je kindje dit te moeten uitleggen! :(

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Een kennis/vriendin vertelde me ( heeft nu nog steeds 5 katten ) dat een paar jaar geleden toen ze nog ergens anders woonde dat ze een keer thuis kwam en met haar blote voeten naar buiten liep en op iets kouds stapte. Ze deed het lcht buiten aan en daar lag haar kat. Ze pakte haar kat op, en blijkbaar was deze neer geschoten door haar buitenlandse buren waar dat blijkbaar in hun land heel normaal was om zoiets dergelijks te doen. De mensen zijn uit hun huis gezet, maar verder is er niks gebeurd.

In en in triest... meer woorden heb ik er niet voor.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Verschrikkelijk zeg :(

En het enige wat die man krijgt is een bekeuring... Een kat is al zo erg, maar de stap naar een mensenleven is voor zulk soort mensen klein :(

9. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf deze berichten gewoon niet meer te lezen, vind het zo verdrietig en erg. Ik heb zelf 2 katten, en o ik zou niet weten wat ik moet doen als dat 1 van mijn katten zou overkomen. Helaas idd wat iemand al zei zal de straf niet al te hoog zijn voor deze meneer:x Ik las ook al een bericht met de kop, man gooit hond op barbeque:$:$:x:x, ik snap niet waarom dit allemaal kan....

Deel Deze Pagina