gehandicaptenzorg

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    De verschillen hebben te maken met de verschillende soorten doelgroepen binnen de CAO GHZ en de verschillende soorten indicaties van de clienten die daaraan hangen.
    Dus zo gek vind ik dat niet.

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Tuurlijk mag je aangeven dat je vind dat je ondergewaardeerd wordt, jammer dat je daar 'de collega's die een andere functie hebben' daarbij betrekt.
    Ik herken niet dat leidinggevenden/bestuurders de mensen zijn met een mega hoog salaris (gok dat dat per instelling verschillend is) en daarbij alleen maar achter hun bureautje zitten. Maar goed, ik ben dan ook zo'n leidinggevende en kan dus alleen voor mezelf en de organisatie spreken waar ik voor werk...

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ligt aan je opleiding en functie die je gaat doen
    ik werk in schaal 35 ( begeleidster ) qua opleiding zou ik in schaal 40 ( persoonlijk begeleidster ) werken, maar ik had geen zin meer in al die extra taken ;)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ligt ook aan de clientengroep ;)
    ik werk met clienten zonder ernstige gedragsproblemen, dan werk je als begeleider in 35, bij dezelfde instelling op een groep met ernstige gedragsproblemen is dit schaal 40 voor een begeleider

5. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Zelf ben ik dienstverlenercoordinator en zit in schaal 50.
    bij ons zitten de ondersteunend begeleiders in 30
    en de begeleiders in 35

Ik werk op een locatie met wisselende zorgvragen en clienten.
    Twee appartementen van 4 clienten mcg en gedragsproblematiek,
    Twee 2 persoonsappartementen,
    en 4 1 persoonsappartementen

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik werk als werkbegeleider op een beschut werken werkplek en heb dus zelden te maken met ontlasting en kots, maar ik voel me echt enorm gewaardeerd. Ik vind alle dingen die je buiten het zorgen om moet doen veel tijd kosten maar uiteindelijk vind ik bijvoorbeeld het electronisch clientendossier echt een uitkomst.

In elk beroep is het zo dat mensen die langer doorleren functies hebben die beter betalen maar ik vind dat wel logisch.
    Toen ik al aan het verdienen was hadden zij alleen maar kosten en ik heb nu maar mooi de baan van mijn dromen (ik heb pas mijn 12,5 jaar in dienst gratificatie gehad)
    en hoewel ik het ook spannend vind hoe de zorg zich gaat ontwikkelen binnen dit kabinet maak ik me niet direct zorgen om mijn baan

Deel Deze Pagina