voor mijn dochter gebruik ik altijd maat 4 omdat ik nu best veel pakken in de aanbieding had ingeslagen en nog een bon moest opmaken van lekker in het leven dacht ik van nou dan neem ik ook 1 pak maatje 4+ Heb ze even vergeleken maar ik kan totaal geen verschil ontdekken qua breedte niet en lengte ook niet Dat is toch raar zou je gewoon bedonderd worden met die 4+ Nou weet nu wel dat ik gewoon lekker bij 4 blijf zitten toch 4 meer in het pak. Meer die dit zijn opgevallen? Dit is dus bij het pampers merk, hoe dat bij andere merken valt weet ik niet.
Geen idee, ik gebruik kruidvat en ik weet niet of die ook een 4+ hebben. Maar ik ben wel benieuwd! Ik lees dus mee.
Ik vind de vierplus echt wel groter hoor, tenminste, heb die een tijd terug per ongeluk gehaald. Maar ik zal morgen eens opletten, ik heb die nu weer omdat vier op was. Er zal heus wel verschil in zitten..
Wij gebruiken wel 4+ . Of nou ja, gebruikten. Laatst weer een pak 4 meegenomen en eigenlijk zit dat net zo goed. Heb alleen het idee dat 4+ iets ruimer valt. Kruidvat-merk gebruiken we wel 4+, dat zit net iets lekkerder (of lijkt me net iets lekkerder zitten). Op het KDV gebruiken ze bij ons standaard pampers 4. Er is eens iemand langs geweest, zo zeggen zij, die een praatje heeft gehouden en deze persoon had aangegeven dat er eigenlijk weinig verschil in zat..... x Kweenie
volgens mij zit het verschil in absortievermogen. bij maatje 4 lekt mij meisje vaak door in de nacht en bij maatje4+ niet. dus ergens moet er toch verschil in zitten lijkt mij.
@Kweenie: Waarom denk je dat 4+ lekkerder zit dat 4 van de kruidvat? Ik gebruik ook kruidvatluiers en mijn mannetje zit overdag in 3 en savonds al een poos in 4. Maar ik ben wel benieuwd dus!
4+ is wel groter, scheelt niet superveel maar 4 zat echt te krap bij mijn kleine, 4+ zat ruimer, maar begint nu ook al krapper te worden heb laatst trouwens 4+ van KV meegenomen daar zwom ze weer in
kdv gebruikt alleen 4 en 5 en er is iemand daar van de pampers geweest en die zegt dat er weinig verschil is tussen 4 en 4+
Nou dan klopt het dus wel nou zelfs het absorbtie gedeelte heb ik goed vergeleken maar dat is totaal niks groter ofzo. Tzal misschien met een liniaal ernaast wel iets groter uitvallen maar met het blote oog zie je totaal geen verschil in die luiers. Ik hou het mooi bij maatje 4 morgen nog maar wat pakken inslaan
ik gebruik ook pampers 4+ en op kinderopvang 4. ik vind gewoon 4 iets kleiner en krapper zitten. ook neemt 4+ meer op! dus vandaar!
Onze dochter heeft vaker een ongelukje met 4 dan met 4+, misschien dat die toch iets meer absorberen? Ik neem dus standaard 4+ mee!
Wij hebben active fit maat 4 en baby dry maat 4+. Nooit last van doorlekken. Laatst ook 2x de aanbieding gehaald.