Gehecht aan mijn baby..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissT, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Jij MOET helemaal niks...kom nou zeg,het is jullie kind en als jij je er niet goed bij voelt om haar bij je schoonouders te laten slapen dan doe je dat niet.
    De kleine went ook wel aan hun als ze er gewoon regelmatig op bezoek komt.
    Ik heb nu ook nog moeite met uit handen geven,mijn schoonvader zei vorige week dat ik hem toch maar eens een paar uur alleen moest laten bij hun(lees hele dag),en dat ik toch ook maar eens moest leren dat ik ook zonder hem moest kunnen:(....ik was echt woest,ik heb de kleine 9 maanden gedragen,heb hem gebaard en probeer hem groot te brengen,en dan wordt mij vertelt dat ik afstand moet kunnen doen:$...het is ons kind,en daar heeft niemand behalve ons wat over te zeggen.

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

O wat ben ik blij om je verhaal te horen ik voelde me ook al zo truttig er zijn zoveel meiden in mijn omgeving die met gemak even hun kind ergens laten en iedereen hun kind vast laat houden... Ik vind het zelf nog veel te leuk om luiers te verschonen en flesjes te geven en haar vast te houden, mijn zusje mag dat ook wel eens doen en met mijn ouders heb ik ook niet zoveel problemen maar zou mijn schoonouders nog niet zo snel laten oppassen, was laatst met mijn stiefzoontje en dochter bij mijn ouders en ging ff met mn szoontje naar de kinderboerderij Avelynn bleef bij mn moeder en na een half uurtje had ik zoiets van ik wil terug naar mn meisje, ze slaapt nu meestal al om 20.30/21.00 uur en ik mis haar als ik beneden zit. Mn mannetje is dan ook druk met school enz dus ben ook echt alleen... en overdag slaapt ze ook ontzettend veel. :D meot vanaf sept nog een jaartje naar school ben benieuwd hoe dat gaat :)

Mja houd gewoon ontzettend veel van mijn kleine prinsesje :D

Oja en jij bent de enige die kan zeggen of je kindje gaat logeren of niet :)

3. misa

misa Niet meer actief

Ja, hier ook nog steeds..! Helemaal nu hij nog maar 4 flessen krijgt...!

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is jouw kind hoor! En ze moet helemaal niks.
    Mijn zoontje heeft toen hij ruim 1 jaar was pas voor het eerst gelogeerd.
    Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en je niet laten opdringen door je schoonmoeder hoor.
    Het is jouw kindje en jij bepaald (jullie).
    Nou moet ik zeggen dat ik dat niet zo heb. Mijn oudste ging al vrij jong logeren bij opa en oma en nog steeds slaapt hij ongeveer 1x in de maand daar een nachtje. Nou moet ik zeggen dat ik ook slapenloze nachten had de 1e paar keer dat hij s'nachts weg was. Mijn moeder past ook op en dan slaapt hij overdag ook daar. Hij slaapt daar zelfs beter als thuis. Ook gaat hij 2 dagen in de week naar het kdv waar hij ook slaapt. Ik ben blij dat ik hem daar al vroeg aan heb laten wennen want hij kent het en zo is logeren voor hem geen probleem.
    Mijn dochtertje willen we daar ook aan laten wennen. Nu nog niet, ze is pas 3 weken. Vanaf 1 augustus gaat ze ook naar het kdv, dan moet ik weer werken. Zij zal dan ook daar gaan slapen.
    Kortom, iedereen moet zelf beslissen over zijn of haar kind, dat mag en kan niemand voor je doen. Volg je gevoel en als je er nog niet klaar voor bent moet je het niet doen.

6. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar je verhaal..Ook ik ben in de ziektewet gekomen na de bevalling en dus 24/7 bij mijn zoontje...
    Ook ik hou er niet zo van als hij ergens gaat logeren,en dat gebeurt ook vrijwel niet(hooguit 2 tot 4 keer per jaar)
    Mijn zoontje is nu bijna 18 maanden en vind t nog niks hoor als hij een nachtje gaat logeren..

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een beetje gelijk? Nee hoor meid, je hebt volledig gelijk. JIJ bepaalt hoe het gaat niet opa en oma. Opa en oma hebben natuurlijk best een punt maar jij moet doen waar je je prettig bij voelt.
    En truttig? Dan ben je toch lekker truttig? Beter truttig dan iemand die over zich heen laat lopen door d'r schoonloeder! Doen waar je je goed bij voelt!

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Voor de fun gaat mijn zoontje ook niet eerder ergens logeren dan wanneer hij 3 jaar is. En natuurlijk als hij dat wil. Verder alleen in een noodgeval. Maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd.

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nee hoor, geef je helemaal gelijk! hier ook van die bezitterige schoonouders, en no way dat ze haar zomaar een nachtje of dagje krijgen, en als ze dan zeggen waarom niet of wanneer dan wel? eerste antwoord omdat ik niet voor niets thuismama ben geworden en 2e antwoord wanneer onze meid dat zelf wil..

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Een beetje gelijk!? Groot gelijk!!!!

Hier ook echt nog niet hoor!

1x heb ik zelf een nacht ergens anders geslapen (Werk op een school en was 2 dagen mee op kamp)
    Verschikkelijk vond ik dat al... Maar de gedachte dat ze thuis in haar eigen bedje lag, haar eigen ritme, mijn vriend gewoon thuis... dat maakte het goed..

Als mijn ouders of schoonouders dat echt zo ontzettend graag zouden willen... zou ik er misschien over denken om met z'n 3en daar te gaan slapen.. (ouders wonen 75 min... s-ouders 45 min hier vandaan) Maar gelukkig heb ik ze er nog niet over gehoord..

Wij hebben kaartjes voor LowLands... dan is ze ruim 1 jaar... maar tot nu toe denk ik nog steeds dat ik de kaartjes weer ga verkopen.. denk niet dat ik er tegen die tijd aan toe ben!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

pfffff meid, tuuuuuurlijk wil je dit nog niet! ze is pas 5 maanden! nu al logeren voor de lol?? Mmmm zou ik nooit zelf doen, tenzij er een goede reden voor is! Hier ook een mama die het liefst alles zelf doet en veel bij ze wil zijn en dat ook ben! De oudste van 2 heeft zelfs nog nooit ergens gelogeerd....

volg je gevoel, ze is net uit je buik, logisch dat je je nog niet los kunt maken!

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Volgens mij denkt 'bijna' iedereen er zo over:)

13. MissT

MissT Niet meer actief

Jaa, zo fijn om te lezen meiden :)!

14. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    We hebben Quincy ook pas voor het eerst met carnaval 1 nachtje bij mijn zusje laten slapen. Ze ging zelf niet en vroeg of Quincy kon blijven slapen omdat haar zoontje (Quincy's neefje dus) al een aantal keer had gevraagd wanneer ze kwam enzo. Uiteindelijk hebben we het toch maar gedaan, ik heb haar zelf naar bed gedaan. Die nacht waren we om 5.00 uur thuis, maar om 9 uur alweer bij mijn zusje om Quincy op te halen..

Dus gewoon doen wanneer je zelf wil en je schoonouders lekker laten doe...

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nou ja, ik op zich niet maar ik vind wel dat het je eigen keuze moet zijn, niet opgedrongen.

Ties ging met 2 maanden voor het eerst logeren, maar als jij je kind 10 jaar thuis wilt houden (bij wijze van spreken he!! :p) dan moet je dat toch zelf weten? niemand heeft er iets over te zeggen!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Gewoon niet doen. Mijn sm mag nog niet eens oppassen van mij.
    We hebben erg andere ideeen over van alles en nog wat.
    Ik voel me er niet goed bij, dus doe het ook gewoon niet.
    Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt hoor

xxx

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier precies hetzelfde.

Ons kindje gaat drie dagen in de week naar het kinderdagverblijf en één dag ben ik alleen met hem, en één dag is Rataman alleen met hem. Ik ben nu zover dat ik niet meer de hele dag aan hem denk als hij bij Rataman of het kinderdagverblijf is. Maar mensen die ik niet 100% vertrouw (schoonouders, eigen ouders, wie dan ook), die mogen ECHT niet oppassen. Laat staan dat hij daar gaat logeren.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    oooooh dat is zo'n heerlijk moment van de dag he,dat de kleine lekker tevreden bij je aan het drinken is..
    Sietse krijgt nog 1 flesje,en dat is als hij net naar bed gaat..
    Eigenlijk is dit niet meer nodig,hij eet goed warm,zijn joghurt eet hij ook op dus het flesje melk is eigenlijk overbodig....maaaaaar hij geniet er zo van,lekker een beetje(120+4) warme melk in zijn buikje,en hij kruipt dan zo heerlijk tegen me aan he.ik geniet er nog veels teveel van om dat laatste flesje te laten vallen....

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Tygo is tot nu toe 2x uit logeren geweest omdat we een bruiloft hadden maar zomaar voor de fun vind ik niet nodig. Straks als hij wat ouder is en zelf vraagt of dat hij bij opa en oma mag logeren vind ik het prima voor nu vind ik het niet nodig voor zomaar.

20. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik werk dan wel en dan gaat ze naar de kdv toe maar ze is echt nog bij niemand een nachtje blijven slapen, en dat hoeft voor mij ook echt niet.
    Mijn rug haren zouden bij zo`n schoonloeder ook erg overeind gaan staan en zou er wel voor zorgen dat ze de aankomende maanden daar voorlopig niet blijft slapen pas tot jij er aan toe bent.

Deel Deze Pagina