Gehecht aan mijn baby..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissT, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik zou in dit geval zeker tegen je schoonmoeder zeggen dat logeren de eerstkomende maanden zeker niet gaat gebeuren, simpel. Logeren is echt niet nodig om aan opa en oma te wennen hoor. Ik heb ons kereltje ook het allerliefst bij me. Hij is 2x uit logeren geweest, maar om hem 'zomaar' ergens anders te laten slapen, nee, dat gebeurd voorlopig nog niet hoor. Gewoon lekker je eigen gevoel volgen!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Je kleinkinderen zien is geen recht, maar een voorrecht...aldus Dr. Phil :D, zeg dat maar eens tegen je SM.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oe, tegen dit soort dingen kan ik dus helemaal niet he..
    JOUW kind dus JIJ bepaalt. Heel erg simpel. Schoonmoeder heeft haar kans gehad toen ze haar eigen kids klein had. Nu zal ze zich moeten aanpassen aan jouw wensen en eisen en heeft ze niks te zeggen over jouw kindje. Klinkt hard maar zo is het. En natuurlijk gun je haar tijd met haar kleinkind, dat staat er los van. Maar als jij niet wil dat je kindje gaat logeren dat gebeurt dat gewoon niet.
    Volgens mij ben ik nu wel duidelijk:D

Wat misschien nog een idee is voor twijfelmama's die wel graag een nachtje weg willen maar kid(s) (nog) niet uit logeren durven te doen:
    Wat hier wel eens is gebeurd is dat mijn ouders hier komen slapen. En dan gaan wij een nachtje in een hotel ofzo. Liggen de kids toch lekker in hun eigen bedje.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yeah baby! Dr. Phil rules:cool:

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Sodeju zeg..
    ga eens heel snel na wat je je kindje wilt leren.... en jij als mama bent HET grote voorbeeld.. dus, trek je stouten schoenen aan en kom voor jezelf op..

Het is jou gezin, jouw kindje, jouw regels.. super lief dat ze om je kindje geven en er graag bij willen zijn.. maar dan wel op jou manier..

Deel Deze Pagina