Wat zijn de mooiste/leukste/engste momenten in je leven geweest? Buitenom je bevalling en je kindjes.
Dat moet heftig zijn geweest mijn zwager heeft vorige week een motor ongeluk gehad, gelukkig goed vanaf gekomen. Mijn mooiste moment is toch wel mijn bruiloft geweest in Las Vegas en de rondreis die daarbij hoorde. Leukste moment was zeker mijn parachute sprong ! Het engste, daar moet ik even over nadenken. Ik vind niet gauw iets "eng"
De dag waarop we getrouwd zijn was echt een top dag! Daar kijken we heel prettig op terug. Engste was dat ik dacht dood te gaan aan de kraamvrouwenkoorts. Ik had zo veel pijn en dacht echt dat het klaar was. Dat staat me ook goed bij.
Het mooiste was met stipt op 1 Ed Kowalczyk (zanger van Live) ontmoeten na z'n concert in Leuven in België! Het engste.. Het waken naast bed bij m'n lieve oom die op sterven lag.. Geloof het of niet, maar hij leeft nog (nu een jaar later) *trots*
Het engste in mijn leven is: Dat ik als 4 jarige meisje op de snelweg uit de auto ben gevallen! Alles staat bij mij nog bij! Heb zwaar kritiek in het ziekenhuis gelegen. Mooiste in mijn leven: onze trouwdag en de geboorte van onze eerste zoon! 2e zoon was geen mooi moment in mijn leven en alles wat daarna kwam Nu weer wel hoor
Mooiste: Onze trouwdag en de dag dat we de sleutel van ons huisje kregen. Engste: De kinderlokker die achter me aan zat toen ik van judo kwam op mijn 10e en mijn psychoses.
Mooiste moment dat ik besefte hoeveel ik aan mijn vriend heb Leukste moment samen met een vriendin opzoek gaan naar vegatarisch olie. Overtuigd als ik was de medewerker van de Jumbo mee laten zoeken, bestaat het niet... Engste moment is toch zeker dat ik voor het eerst iemand moest afleggen en de punctie.
Dat lijk me altijd je achtervolgen van die kinderlokker!! Bah.. Heb je nog steeds veel last van psychoses?? Sterkte!!
Mooiste moment: toen mijn vriend (nu man) naar mij toe kwam om voor 100% voor mij te gaan (buiten natuurlijk de bevalling en de bruiloft) Engste moment: Toen ik aangevallen werd door mijn moeder tijdens mijn eerste zwangerschap Leukste moment: Eeeeuhmm heel veel leuke momenten. . Maar dan echt tranen over mn wang rollen van het lachen momenten. ..
mooiste momentnze trouwdag engste moment:dag dat ik hoorde dat mijn zus zelfmoord heeft proberen te plegen
Mooiste: Naast de geboorte van mn dochtertje... dat ik op kamers ging, bruiloft en de vele reizen die we mochten maken. Engste: nog niet zo lang geleden eigenlijk. Ik was beneden en mijn man ging bij ons dochtertje kijken die sliep. Opeens riep hij heel hard dat ik gelijk moest komen. Dat doet hij anders nooit. Ik schrok me dood en dacht het allerergste en rende zo hard als ik kon de trap op. Ze bleek "gewoon" te hebben overgegeven. Ik ben daarna zo gaan trillen en heb echt ff gejankt van de spanning. Nu even leuk eindigen met het leukste moment: Het uitgaan met vriendinnen en dubbel liggen om al die rare gasten daar. Of de slappe lach met mijn man hebben.
Mooiste moment: Dat me vriend mij ten huwelijk vroeg, Engste moment: dat ik in 2006 slachtoffer ben geworden van sexueel misbruik en al het rechtsgang gezijk daar om heen
Mooiste: het moment dat ik de verantwoordelijkheid over mijn leven terug kreeg door als puber van huis weg te gaan Leukste: de manier waarop mijn partner en ik een relatie hebben gekregen Engste: Het moment dat de zwangerschapstest zei dat ik zwanger was