Ik ben nieuwsgierig naar waar jullie vliezen zijn gebroken? Ik ging met 37,3 weken zwanger boodschappen doen samen met mijn man.. En heel toepasselijk bij de melk afdeling.. *klap* VLIEZEN GEBROKEN !!!! Haha nu kan ik erom lachen maar ik had echt een flinke plas onder me liggen en iedereen succes meid! Pffff hahaha Nu hoor ik dat iedereen thuis om mij heen was.. Ik ben nieuwsgierig of er meer rare plekken waren? Dus vertel
Ik had me oliebol gegeten in bed bah als ik eraan terug denk en ik stond op en patsss dit was de eerste keer spontaan. Ik riep keihard ik plas in me broek!!!!hihi Bij me dochter tijdens het persen in het ziekenhuisbed.
hier gewoon bij het uit bed stappen (alleen bij de eerste spontaan gebroken). Heb hier een tijdje terug wel gelezen dat ze bij haar in de mc donalds waren geknapt haha.
Ik had het in een indoor speeltuin. Gelukkig was het in de 1e instantie geen complete scheuring maar sijpelde het eruit. Gelukkig dat mijn moedder een 3/4 jas bij zich had die ik mijn billen bedekte. S'avonds op het toilet in het ziekenhuis (Ik was nog maar 23+5 zwanger) patste de rest kapot.
's Morgens bij het opstaan een scheurtje in de vliezen en 's avonds na controle in het ziekenhuis even langs de Mac...en ja hoor, de rest goed gescheurd. Gelukkig op alles voorbereid (kraamverband) dus geen schade. Hahahahaha
Hier werd ik 's nachtslot wakker met het idee dat ik in bed gepletst had Snel naar de wc, meteen kreeg ik weeën....
Beide keren zijn ze in het ziekenhuis doorgeprikt Maar in de supermarkt zeg, hahaha, het zal je gebeuren
Ik zat boven achter de computer. Bij het opstaan van de bureaustoel was het PANG en een golf water. Nogal schrikken, aangezien ik nog maar 36 weken was. Niet echt een vreemde plek, gelukkig. Moet er niet aan denken dat je zoiets in het openbaar of bij een ander gebeurt. Want alles was zeiknat. Ik liep als een peuter die in de broek geplast heeft, zelfs mijn sokken stonden vol.
In het zh. Ik had een katheter vanwege ruggenprik dus ik lag lekker opeens voel ik een hoop nattigheid dus ik zei tegen de gyn ' volgens mij pies ik het bed onder.' Hij ' dat kan niet je hebt een katheter weet je nog'