Maar deze test is eigenlijk niet te ontkennen... ik ben zwanger! het heeft bijna 3 jaar geduurd, en ik vind het super spannend! <3 Volgens ziekenhuis ben ik 4 augustus uitgerekend, ikzelf kom op 8 augustus uit met mijn berekening, 22 december met de echo hoop ik meer duidelijkheid te hebben Woaaaah *rent nog een extra vrolijk rondje door de woonkamer*
Gefeliciteerd meid! Wat een lange weg, wat fijn voor jullie dat het nu gelukt is. Ik wens je al het geluk toe
Gefeliciteerd! Ik ben ook op 8 augustus 2016 uitgerekend en heb 22 december ook eerste echo! Geniet ervan
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het gelukt is! Ben je spontaan zwanger geworden? Of toch echt door de trajecten die je bewandelde? Ik ga duimen voor een goede echo de 22e !
Dankjewel dames <3 Lizsett, geen spontane, dit was mijn 5e IUI ik ben het ziekenhuis heel dankbaar hiervoor!
Gefeliciteerd! Ik ben op 3 augustus uitgerekend, we hebben een groepje 1-15 augustus mama's via Bevallingslijst
Proficiat! Ik ben ook iedere dag blij wat ze tegenwoordig allemaal kunnen doen voor een stel met kinderwens waarbij het niet lukt. Geniet ervan!