Heb al 2 weken ontzettend last van mn borsten, af en toe misselijk, vergeet ALLES, maar voor de rest eigenlijk niet zo veel. Ook ben ik pas 3 maanden geleden gestopt met de pil, en heb nog geen regelmatige cyclus. Toch was er iets dat in me zei dat ik nog maar eens een test moest gaan doen. (al 2 eerder gedaan,negatief, wist het echt niet meer na 50 dagen cyclus 2) Ik dacht ik doe het op mn verjaardag, wie weet, en anders wachten we nog even af. Eerst een jumbo test.......gaf heel duidelijk 2 dikke blauwe strepen. Maarja dan is het nog zo ongeloofwaardig, en hoelang dan al? Ik nog een test van clearblue indicator gekocht. Die gaf aan: zwanger 3+ dat betekend dat ik dus al meer dan 5 weken zwanger ben.....! Meteen maar even naar een verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor de 18e. Gaan ze kijken hoever ik ben. Na 3,5 week na het stoppen van de pil heb ik een bloeding gehad. Niet zo hevig, het kan dus ook zijn dat dat een innesteling was. Dan ben iik dus al 12 weken. Maarja nog maar even afwachten. Maar : IK BEN ZWANGER!!!! Ben echt zo ontzettend blij! Groetjes van Donathe
he gefeliciteerd!!!! en gelijk 12 wkn zou helemaal super zijn gelijk de stress periode voorbij gebruikte je wel foliumzuur
@nisa, Ja ben meteen begonnen met foliumzuur nadat ik ben gestopt met de pil. Ik laat hier nog wel iets weten als ik meer weet na de verloskundige!
Gisteren naar verloskundige geweest! Alles was goed, het hartje klopte al!! Ik ben nu ongeveer 7 weken. Ook wat ik eigenlijk ongeveer al verwachtte! Nu over 2 weken weer terug voor nog een echo. Dan gaat ze kijken wanneer ik uitgerekend ben. Wordt dus spannend, wel heel bijzonder trouwens om zon klein mini mini mini mensje in je te zien!!