Geheim adres

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben heel erg bang dat dit alles tegen je gaat werken. ook maatschappelijk werk en jz hebben tegen een rechter niets in te brengen.

je ex kan jou slecht behandelen maar de rechter kijkt naar hoe hij is met jullie dochter.

het kan heel anders uitpakken als dat jij wil. meid stel die verhuizing uit straks kun jij je kindje om de 14 dagen een weekend zien omdat jij alles ontloopt

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Sluit me aan bij Feestjes.
    Voor ik haar reactie gelezen had was ik eens voor de grap gaan googlen. En die ene x ondoordacht iets plaatsen zoals de naam bijv van je dochter, kan de manier zijn dat dit toch allemaal gevonden kan worden, ookal verwacht je dit niet.

Via google kom je een hoop te weten, en al snel hier terrecht sowieso. Dus meid kijk alsjeblieft uit en als de reactie van Feestjes je iets doet, vraag of het beheer mee wil werken aan het verwijderen van je berichten.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als hij een advocaat in de arm mocht nemen is het net uitpluizen volgens mij 1 van de eerste dingen die zo'n man/vrouw doet. Alles wat je zegt wordt dan tegen je gebruikt... Maargoed, zelf weten..

Deel Deze Pagina