Sinds de geboort van onze dochter heb ik een heel groot probleem, het zweten (onder de oksels) Ik had vorig jaar een soort alcohol gehad voor onder de oksels, wat eigenlijk best hielp maar nu kunnen ze het niet meer krijgen en heb ik nu een soort spray gekregen wat helemaal niet helpt. Wie heeft er ook probleme mee en wat gebruiken jullie???
ik lees even mee. Ik kan dus nooit een shirt met mouwen aan want binnen 5 minuten heb ik zo grote zweetvlek niet normaal. Heb van alles geprobeerd odorex, alle soorten deo en ga maar door. Hopelijk komt de gouden tip voorbij.
Ik gebruik Syneo5 of van dat speciale spul van Odorex. Beide producten gebruik je 1x in de 3 à 5 dagen en je oksels blijven echt helemaal droog. Bij mij werkt het super en ik kan echt niet meer zonder dat spul. Ik zou trouwens eerst Odorex proberen want dat is een stuk goedkoper dan de Syneo5 (die is iets van 20,--) en bij mij werkt het perfect. Odorex.com | Odorex EDIT: Dat van Odorex is dus trouwens geen gewone deo. Het is een soort depper waarmee je het spul voor het slapen gaan onder je armen dept. 's Nachts gaat het dan intrekken en zijn werk doen. Het heeft dus geen zin om dat 's morgens even op te doen.
ten eerste: 1 troost! dat zweten na de bevalling gaat weer over. heb er ook een hele tijd last van gehad. een hele goede deo is oa: de roller van mylene ( is helaas alleen te verkrijgen via een mylene party dus niet in de winkel of via internet.) sanex: active stick ( beetje een platte roller) en de anti transpirant van de body shop en van nivea ( allebei rollers)
Hier na een tip op dit forum aan de Odorex. Dan wel het flesje en niet de spray. Goed volgens gebruiksaanwijzing gebruiken en voila!
Hm ik heb het nu al 2 jaar! Dus dat het na de bevalling over gaat is bij mij dus echt niet! Heb ook die alcohol (aluminiumchloride dacht ik) gehad maar werkte niet echt bij mij. Dus ik lees mee, want moet nu soms 3x per dag een schoon shirt aan doen.....
Gebruik hier ook dat spul van Odorex, savonds oksels wassen en ff deppen.. Smorgens kan je gewoon deo gebruiken nadat je je oksels weer hebt gewassen.. Super spul!! Het is een klein flesje, en kost bijna niks, heb er toevallig vorige week weer 2 gehaald en ze waren 2.50 per stuk!
ik heb het ook, bij 1 oksel, heel charmant, ahum. Ik gebruik nu altijd als ik moet werken of ergens heen ga waar ik het niet wil laten zien Syneo5. Niet goedkoop, wel erg effectief. Zorg alleen dat je het niet ALTIJD gebruikt, maar alleen wanneer nodig, is echt chemisch..
Hier ook last... Buiten de tips van deo's die al gegeven zijn, kun je bij het kruidvat ook van die oksel padjes kopen. Een soort van inlegkruisje voor je oksel hahaha. Deze plak je in je trui en vangt het zweet ook op. Niet goedkoop, maar werkt als een tiet: botox!
Ik baat ook bij Syno5 en bij nog een middeltje van de kruidvat die kost 12,- euro een roller... werkt iets minder lang, als syno5 maar ook super...
Ik had eens van die pads besteld via wehkamp, maar de zweet ging er gewoon langs, zo erg was het (toen). Nu gebruik ik al jaren dat spul in een flacon van Odorex en ben een heel ander mens. Eerst was ik zo verlegen en te bang om mijn arm maar op te tillen en nu geen problemen meer, iedereen merkte het aan me. Maar idd wat Elmo zegt, je moet het wel precies zoals op de gebruiks aanwijzing gebruiken, niet wrijven maar deppen.
Yeeaaahh, Syneo rulesssss Sinds ik dit gebruik, gèèn klotsende oksels meer!!!! En geloof me, het droop er vaak onder vandaan. Syneo bij de drogist. Kost inderdaad 20 euro, maar je doet er erg lang mee. Odorex extra dry depper is vaak ook te koop bij de supermarkt en anders ook bij de drogist.. Ik heb vaak voor het schap van de odorex gestaan om die ook eens te proberen, maar Syneo werkt zò goed, dat ik bang ben om teleurgesteld te worden
Ik gebruikte ook altijd Syneo en niet Odorex om dezelfde reden als jij. Ik dacht dat het nooit zo goed zou werken. Maar toen was de Syneo een keer op in de winkel en toen heb ik toch maar de Odorex gepakt met de gedachte: ach als 't niet werkt koop ik alsnog de Syneo, die Odorex is toch niet zo duur (was iets van 3,--), maar de Odorex werkt echt super. Dus ik zou zeggen --> probeer het gewoon een keer, aan die 3,-- kan je je ook geen breuk vallen.
Thnx Mermaid, voor je reactie. Toch maar eens proberen dan, het is inderdaad maar een paar eurootjes Moet zeggen dat die depper me ook erg handig lijkt. Met dat pompje van Syneo heb ik nog weleens moeite om te richten en spuit ik naast het "gebied", dus heb ik vaak een extra pompje nodig, wat weer niet goed voelt omdat het voor mijn gevoel toch "troep" is, dus hoe minder gebruiken, hoe beter. Hoe bedoel je kromme gedachte Maar ach, blijf een vrouw hè
Hoi, hier ook een fan van syneo 5. Werkt echt hartstikke goed. Maar mocht dit niet helpen dan kun je je klieren nog in latne spuiten met Botox. Ik heb dit 10jaar geleden al gedaan in het ziekenhuis en het heeft me toen erg goed geholpen. Vriendinnne van mij hebben het nu ook laten doen en voor een heleboel maanden ben je er dan bijna vanaf. De behandeling stelt niets voor.