Hi, Wat betreft de verstandskies heb ik tijdens de zwangerschap gewoon laten verwijderen bij de tandarts. Kan me voorstelles dat als het bij de chirurg moet het niet kan. Vraag het daar gewoon na zei weten best wat ze moeten doen.. Jooze
Ik vond dat ook heel moeilijk. Voordat ik zwanger was ging ik vaak naar de kroeg hier in het dorp (4 à 5 keer in de week, student hè). En dat is echt zo'n kroeg waar iedereen iedereen kent, en iedereen meteen voor iedereen bier bestelt. Dus toen ik zwanger was had ik al met m'n vriend afgesproken dat ik zou zeggen dat ik medicijnen had, die niet konden icm alcohol (ik heb kanker gehad, en ben daar nog steeds voor onder behandeling, dat weet ook iedereen in de kroeg, dus ik ging er vanuit dat ze het gewoon zouden geloven). De eerste dag ging het nog goed, maar toen ik die dag erna weer geen bier wilde vonden heel veel mensen het al verdacht. En toen zei ineens iemand: "volgens mij ben je zwanger". Was meer als grap bedoeld, omdat mijn vriend en ik elkaar pas 2 maanden kenden, en ik ook pas 21 ben, dus hij dacht dat eigenlijk helemaal niet. Maar toen gingen heel veel andere mensen dat opeens wel denken en ook tegen iedereen zeggen enzo, dus toen hebben we het toch maar verteld.
Nou, ik heb de eerste avond (gisteren) overleefd. Gelukkig heb ik vriendinnen die niet altijd een fles wijn open trekken en al helemaal niet op een doordeweekse avond en dat gebeurde dus gisteren ook niet. Dus ik heb nog niks af hoeven slaan... Jippie!