Wat denken jullie: Roze slijmverlies???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Even een vraagje van mij. Mijn gemiddelde cyclus ligt rond de 38/40 dagen. Momenteel ben ik op dag 25, ik ben niet echt bezig met het vinden van mijn ei middels ovulatietesten o.i.d.

Heb nu al een paar dagen waterig / witte / creamy afscheiding dus ik denk dat mijn ei eraan zit te komen.

Vandaag had ik een dikke klodder slijm (gatverdamme.. :)) met wat roze bloed erdoorheen. Vanavond was het nog een stuk erger (wat meer witte 'brokjes' met roze), volgens mij nog te vroeg voor een eventuele innesteling aangezien ik nu ongeveer mijn ei zou moeten hebben.

Gebaseerd op mijn cycli tot op heden te vroeg om ongi te worden.

Wat denken jullie? Zou het bloedverlies / roze slijmverlies kunnen zijn van mijn gesprongen ei??? Hebben jullie dit ook weleens gehad????

Wat denken jullie dat dit is en waarvan..??? Ben benieuwd hoe jullie het zien...

Liefs,

Fem

2. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    bij een eisprong kun je idd wat bloed verliezen :) liefs

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Lijkt me ook je eisprong

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt voor het antwoorden, heb het nog nooit eerder meegemaakt, ik heb nu zelfs al 3 dagen roze slijm / bloedverlies (lijkt in de verste verte niet op een ongesteldheid), nooit geweten dat het zo lang zelfs kon aanhouden...!

Ik ga er idd maar vanuit dat het mijn eisprong is (geweest), bedankt!

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    sommige vrouwen verliezen soms wat bloed bij de eisprong,,soms ook wat bruin verlies,, ik heb het meestal twee a drie dagen voor mijn ongi.. maar dat ben ik en ieder lichaam is weer anders :)

Deel Deze Pagina