Ja het klinkt misschien heel stom maar sinds een week heb ik last van een soort stroomgevoel van onder (voor in mijn buik) dwars door mijn buik heen, richting mijn stuitje. Het is echt een soort stroomgevoel. Als ik buk dan heb ik er vaker last van, soms ook zomaar ineens. Ben nu 34 wkn zwanger (baby ligt vanaf 24 wkn al in stuit), misschien dat het dat kan zijn?? Iemand ervaring. Mijn gyn. kon hier niets over zeggen.
Kan het je bekken zijn? Ik heb last van mijn SI gewricht en dat geeft ook een soort 'stroom' gevoel soms, vooral bij plotselinge beweging. Dan schrik je echt even terug, alsof je schrikdraad aanraakt. Bij mij van been naar bil of van bil naar rug, maar je bekken verweekt ook rond je schaambeen dus kan me voorstellen dat zoiets ook gevoeld kan worden van voor naar achter. Als je er veel last van hebt zou je contact kunnen opnemen met een fysiotherapeut, misschien kan die je meer vertellen.
Waarsch BI, ik heb er ook enorm last van gehad, kon me niet meer omdraaien in bed, en een week niet lopen.