Hoi allemaal, Mijn jongste van 6 maanden heeft de waterpokken sinds afgelopen maandag. De oudste van 5 jaar heeft ze nog niet gehad… Wanneer kan ik bij haar verwachten dat ze gaan komen? Ik lees meerdere verhalen namelijk. Wat is de ervaring bij jullie kinderen hierin? Ik hoop zo dat ze snel gaan komen. We gaan namelijk vrijdag op vakantie (gelukkig met de auto in NL, maar toch).
Hier beetje zelfde. Jongste heeft ze 4 weken geleden gehad, middelste nog niks.. ik lees vaak tussen 13 en 18 dagen. Maar weet ook niet
Ik check haar nu elke dag. Word er gek van haha! Maar bij mijn schoonzus met 2 kids had de jongste het ook maar de oudste dus niet gekregen. Dat kan dus ook nog!
Hier hebben ze het alle 3 gehad. Eerst m'n zoontje, 1.5 week later kreeg de oudste het en 2 weken na m'n zoontje onze jongste. Ze waren er eerst 2 dagen niet lekker van en daarna kwam het eruit.
Tussen de uitbraak van mijn jongste dochter en mijn oudste in januari dit jaar zat 1,5 week. Mijn oudste heeft er onwijs last van gehad, heb uiteindelijk pilletjes gekregen van de huisarts.
Hier heerst het al wel 4 weken op het KDV, en ja hoor, 1 week geleden kwam het alsnog bij ons dochtertje. Nu gelukkig weer aan het herstellen. Bij mijn collega, 14 dagen geleden kreeg hun dochter het, en nu hebben beide zoontjes het sinds vrijdag. Mocht je oudste het gaan krijgen, lijkt het in je vakantie te gaan komen...
Ze hebben ze bij mij alle drie recent (gehad). De jongste begon ermee, de middelste kreeg het precies 3 weken nadat zijn zusje de eerste plekjes kreeg. De oudste heeft het nu, ik neem aan dat zij door de middelste besmet is. Zij kreeg het 15 dagen na de eerste plekjes van haar broer.
Ongeveer 2 weken geloof ik. De middelste begon, die was een week goed ziek, een paar dagen daarna begon zijn broer.
Pas geleden kreeg onze jongste ze. De oudste 2 hadden ze al gehad. De 3e nog niet. Zij kreeg ze pas een maand later, dus ik denk dat ze ze eerder op school heeft opgelopen dan van haar zusje.
Hier zat er ook 2 weken tussen. Ben je klaar met de een, begint de volgende Beterschap in ieder geval!
Hier zat tussen besmetting jongens exact 13 dagen. Oudste kreeg ze de 3de van de maand. Jongste de 15de/16de. Ze liepen gelijk op, ook qua klachten. Beiden begonnen voor de blaasjes kwamen (2/3 dagen ervoor) met 38/40 graden koorts. Daarna hoppa