geheimen, maar dit wilde ik echt niet weten!

Discussie in 'De lounge' gestart door redbulletje, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hier helemaal mee eens, zou het zeker aan je man vertellen!
    Maar ik zou hier ook echt niet mee rond kunnen lopen, ik zou het erg vinden als mijn man hiermee rond zou lopen en het niet tegen mij zou zeggen!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat dat helaas wel een realistische gedachte is.
    Persoonlijk kan ik heel slecht liegen en ik denk toch dat de waarheid wel boven tafel komt en dan heb je nog meer gezeik...

Ik zou eerder toegeven dat de zwager het verteld heeft, maar dat e hem toen hebt gezegd dat de gevoelens niet wederzijds zijn en dat hij zijn zaakjes zelf moet regelen met zijn vrouw en dat voor jou daarmee de kous af was. Dat is toch de waarheid? Nou ja, behalve dan dat je met een naar gevoel zit nu, maar wat je zwager betreft was dat het.

3. redbulletje

15 apr 2016
    16
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

de afgelopen dagen had ik niets meer gehoord. Nu heeft hij mij gisteren een bericht gestuurd. Dochter had een afspraak staan en hij wilde weten of het nog doorging. In het bericht had hij gezet dat ik hem kon bellen. Uiteraard alleen beantwoord met ja gaat door en verder niets. Nu stuurde hij mij uren later weer een bericht. Hij wilde wat vragen:
    Zwager:Kunnen we x afspreken om te praten.
    Antw: praten over?!
    Zwager: ik ben niet eerlijk geweest, ik wil toch wat met mijn gevoelens doen.
    Antw: nee, lijkt me niet verstandig.
    Zwager: hoezo, ben je bang dat er wat gebeurt?
    Anrw: nee, ik heb geen gevoelens voor je. Het gevoel is niet wederzijds. Dus er gaat niks gebeuren!
    Zwanger: bedankt voor je eerlijkheid.
    Ik heb afgesloten met het feit dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn in deze positie heeft gezet. En dat hij het nu kan afsluiten!

Gelukkig heb ik foto's gemaakt van het gesprek en beschik ik nu dus over bewijs. Bewijs dat alles vanuit hem komt. Dus hij kan niet meer ontkennen. Hopelijk is het nu klaar!

Ps: een uur later kwam er wel iemand aan de deur die een hometrainer kwam ophalen. Nu heb ik zelf niks te koop staan dus zei tegen de beste man dat hij misschien verkeerd adres had. Hij verzekerde mij dat dit niet het geval was. Zie ik spoken of is dit gewoon toeval?!

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik vind het zo ie zo allemaal vaag en snap nog steeds niet dat je niets tegen je man zegt. Als t dan alsnog tot een scheiding komt tussen die twee dan komt dat echt niet door jou. Hij doet iets vreemds/ bizars en jij hebt het daarover met je man, heel normaal. Wat je man vervolgens gaat doen weet ik niet, maar hoe dan ook ben jij niet de schuldige. Dat je uberhaupt hiermee rond kan lopen zonder iets zeggen. Vind ik vreemd voor een relatie. Ik zou echt niet nadenken over wat mijn man misschien gaat doen. Een is dat ik het hem wil en moet vertellen en dan bespreken we samen wel en ja kans is dat hij iets doet wat ik niet zou willen, maar zijn boosheid zou ook gerechtvaardigd zijn.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou ECHT je man inlichten. Anders gaat het van kwaad tot erger.
    Dan maar een familieruzie, alles beter dan hommeles binnen het gezin.

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ja dat vind ik ook wel opmerkelijk.

Waarom zegt hij dat hij een gemene kant heeft terwijl hij daar naar zijn vrouw toe nooit eens een weerwoord heeft gegeven? (tenminste zo lees ik het in het verhaal)

TS haar man zal toch ook wel oud en wijs genoeg zijn om te bedenken wat hij hiermee moet? kalmte bewaren of helemaal losgaan?

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou het nu wel aan mijn man vertellen....

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik zou het ook aan mijn man vertellen, zo kunnen er van jouw kant in ieder geval geen misverstanden ontstaan omdat je hier gewoon heel eerlijk over bent geweest!

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    tot nu toe alleen meegelezen maar ik kan er nog niet met mn hoofd bij dat je nog steeds niks aan je man hebt verteld.
    helemaal niet na het laatste sms/app contact.
    ik had het zelf direct aan mijn man verteld als zwager tegen me zou zeggen gevoelens voor me te hebben..
    je kan wel de lieve vrede willen bewaren maar waarvoor?
    vind het persoonlijk nogal respectloos tegenover je man dat je dit gewoon voor je wil houden

10. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ik volg je topic al even en had niet eerder gereageerd, maar nu wil ik je toch even zeggen; Breng je man op de hoogte.!!
    Ik vind het echt onbegrijpelijk dat je dit niet al gedaan hebt..
    Je bent bang voor de gevolgen, maar ik zou denken; Zwager heeft deze situatie zelf veroorzaakt, en zal dus zelf voor de gevolgen moeten opdraaien (en misschien is dat wel precies waar hij op uit is, zoals meerdere dames ook al hebben aangegeven)
    Maar als jij nu niks zegt, en het komt straks uit (de vraag is niet of, maar wanneer) dan gaan je man en zijn zus het je ongetwijfeld kwalijk nemen dat jij je mond hebt gehouden.. En krijg jij straks verwijten en gezeik over een situatie die je zwager veroorzaakt heeft.
    Familieruzie zit je niet op te wachten, dat snap ik.. Maar ik denk echt dat je jezelf in de vingers snijd.

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Een familieruzie.....misschien.....
    Maar een echtelijke ruzie lijkt me nog erger....

En kom op zeg....je bent bang dat je man hem te lijf gaat. Maar zo erg is dit toch allemaal niet!? Tenzij hij dit over een hele tijd pas te weten komt en zich, misschien terecht, afvraagt waarom JIJ geen open kaart hebt gespeeld.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Hoe kun je dit nu voor je man verborgen houden? Wat denk je dat hij straks voelt als hij er later achter komt? Ik snap er echt niks van, ik houd echt niet van dat stiekeme gedrag. Ik vind je daarin nu net zo erg als je zwager.

13. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerlijkheid is altijd het beste. Ik vind je in dit hele topic echt naïef overkomen.
    Wat denk je wat gebeurd als je man er later achter komt en jij dit al die tijd al wist? Dan wordt hij niet alleen boos op je zwager, maar ook op jou.
    Kom op, ga het hem snel vertellen en zoek niet steeds excuses.

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Sorry maar ook ik snap echt niet waaro je dit voor je man geheim blijft houden.
    Vooral nu zwager aangeeft eigenlijk toch iets met zijn gevoelens wilt doen.

15. Veera

Veera Niet meer actief

Hopelijk is t nu klaar? Hoe kan t nou klaar zijn, hij zit zn vrouw te bedonderen en valt jou er ook nog eens continue mee lastig. Licht iedereen gewoon in waar hij mee bezig is en dump die vent uit je (schoon)familie. Dit gaat anders nog veel meer ellende brengen, met wat pech ook in jouw eigen huwelijk

16. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ga je dit echt niet aan je man vertellen?

Als ik zoiets na lange tijd zou horen, zou ik me echt verraden voelen. Wat een gebrek aan vertrouwen in je partner.

17. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    En nog steeds niets vertellen??:$:$:$

18. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik de k dat je het goed hebt opgelost. Maar zou dit toch wel met je man delen hoor...
    Eerlijkheid in een relatie is zo belangrijk en dit is best een groot ding...

19. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wederom, alarmbellen.
    He's on a mission. Hij gaat dit niet laten rusten. Nogmaals, je moet hier uit blijven. En ik weet dat je het niet aan je man wilt vertellen en dat het je goed recht is om te doen wat je zelf wilt, maaaar.... je deelt dit nog steeds met ons. Deze appwisseling liegt er niet om. Ik weet niet waarom je man er iets mee zou moeten doen, jij kunt er toch niks aan doen dat iemand verliefd op je is? Mijn zorg zou zijn dat jij je steeds dieper in de nesten werkt door het voor je te houden.
    Goed dat je screenshots hebt gemaakt.

20. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik denk dat je voorzichtig moet zijn. Ik heb het idee dat zwager bij jou gaat lopen pushen, jouw grenzen gaat opzoeken. Ik vind het echt ontzettend dom (!!!!!!!!) dat je je man niet inlicht.

Deel Deze Pagina