geheimen, maar dit wilde ik echt niet weten!

Discussie in 'De lounge' gestart door redbulletje, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Toen ik je openingspost last, had ik je willen adviseren om aan je zwager te appen dat hij je in een lastig parket gebracht heeft door zijn gevoelens aan je op te biechten, omdat jij geen geheimen hebt voor je man maar aan de andere kant geen familievete wil creëren om gevoelens die niet beantwoord worden en waar je zwager ook niets mee (en aan) kan doen. (Appen vanwege het bewijs.)

Maar nu na deze ontwikkelingen zou ik het toch echt aan je man vertellen. Je zwager is niet alleen verliefd op je, maar wil dus blijkbaar ook daadwerkelijk zijn gevoelens omzetten in daden, dus óf vreemdgaan óf zijn huwelijk opblazen! Als jouw man zijnde zou ik heel kwaad zijn als jij dit voor mij zou verzwijgen, om twee redenen:

- iemand wil er met m'n vrouw vandoor;
    - iemand wil mijn zusje bedonderen en mijn vrouw is daarvan op de hoogte.

Echt, ik zou het zeggen. Want op een dag komt het uit, om wat voor reden dan ook, en als jij dan niets gezegd hebt, heb je het vertrouwen van je man beschaamd en liggen er straks twee huwelijken op hun gat in plaats van één.

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik snap t ook niet. Zou niet weten waarom jij de schuldige zou zijn in t verhaal.
    En ook al zou iedereen dat denken dan zou voor mij t belangrijkste zijn dat ik open kaart heb gespeeld met mn man. Nogmaals, ik snap gewoon niet hoe je dit soort dingen niet kunt bespreken met je man. Ik zou direct dit besproken hebben omdat ik verontwaardigd ben over gedrag van zwager en omdat mn man dan de eerste is waarmee ik dit deel.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Eens met alle bovengenoemde adviezen... Kan me ook niet voorstellen hoe ik zoiets zou verzwijgen voor m'n man. Daar zou ik geloof ik niet eens m'n mond over kúnnen houden.

Die zwager van TS lijkt me maar een eng mannetje sorry.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina