Gisteravond hier met de vriendengroep gezeten.. en nu ruikt het toch naar rook en bier. Baal ik dan weer van he. En ik heb de hele nacht het raam open gehad. Hoe houden jullie een frisse geur in huis? Alle tips hier droppen!
Alle ventilatieluiken open, ramen open, indien het weer het toelaat de achterdeur open. Lekkere geurkaarsen aan (niet de hele dag maar meestal na het schoonmaken en in de avond, heerlijk!)
sowieso word en her niet gerookt in huis.verder heb ik 2 lucht zuiver bollen. die zet ik na een feestje ofzo aan in de nacht en die filteren de lucht. is de lucht heerlijk schoon als je beneden komen
Zijn dat die dingen van TellSell? Werken die écht? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen he Ik zweer bij mijn oliebranders! Hmmm!
Ja als je rookt in je huis....bah gaat overal inzitten wat een stank. Ramen open dan maar en volgende keer buiten roken? (of vind je het niet erg...)
ieeeuuuuww huis wat stinkt van de sigaretten rook...bah! Al helemaal vies voor de kinderen lijkt mij...en ongezond,... wil geen politieagentje spelen nu he hahahaha maar vindt het echt vies ... Maar ik heb altijd geurkaarsjes aanstaan....soms stinkt hety huis zo naar het eten ..open keuken...en dan zet ik deze aan. Heb ook wel eens hier op het forum iets over een soort van steen gelezen? Die reinigt de lucht in je huis of zoiets....wel vrij duur!
Zou gewoon niet meer roken in huis. Zo ongezond (voor de kids) en scheelt een hoop stank de volgende dag. Verder gewoon alles opengooien, Het waait nu lekker!
heb hier dat ding van ambi-pur Threevolution. Was in de aanbieding, houder en luchtjes voor vijf euro. Ach, als het niet werkte kon ik het altijd nog weg doen. was anders het dubbele kwijt geweest. Ben er eigenlijk wel blij mee, alleen de navullingen vind ik wat duur. Je doet er wel lang mee, mits je hem op de halve stand laat staan en niet op MAX. Heb dat ook eens geprobeerd, dan is íe met twee weken leeg.
Inderdaad niet meer roken en lekker de ramen hele dag open laten staan! Dan je huis soppen inclusief dweilen, dan ruikt je huis ook lekker fris naar schoonmaakmiddel..
nou ze zijn van de blokker maar wel het zelfde principe en het werk echt hahaha. eerste instantie hadden we er 1 voor in de gang ivm de honden die dingen zijn 13 euro ofzo dus kun je geen bult aan vallen, maar het werkte als een trein dus toen nog maar 1
Ik zou idd ook niet meer binnen roken. Hebben het voor de kleine kwam in het oude huis wel gedaan maar ben nu zó blij dat we in het nieuwe huis gewoon buiten gaan staan en iedereen die op visite komt uiteraard ook! Het is zo vies en het gaat overal in zitten brrrr. Verder hele dag luchten, schoonmaken en misschien wat van die geurstokjes in huis zetten. Ik vind die van de Intratuin en dan die rozengeur erg lekker.
wij roken in de keuken met de raam open en deur dicht. verder staat de raam hele dag open en terrasdeur ook. elke dag dweilen. en lucht verfrisser en af en toe reukstokje of kaarsjes
Ohh dames, wij roken niet in huis. Maar door het raam kwam het naar binnen en ze namen de geur mee naar binnen. Oh ik doe nu wel heilig maar laatst regende het zo hard dat we binnen onder de afzuigkap stonden haha. Zwak. Maar goed, bedankt voor de tips. Straks even naar dorp wat dingen inslaan. Ik heb sowieso al 3volution van ambi-pur, omdat we huisdieren hebben. En nu staat er een pannetje lekker geurende allesreiniger op en er staat een schaaltje schoonmaakazijn in de vensterbank. Maar blijven komen met de tips hoor! Kan altijd van pas komen.
ramen luchten,niet binnen roken,lekkere geurtjes. poetsen met ajax. ik heb zelfs 13 huisdieren en iedereen zegt altijd ,je zou niet zeggen dat je huisdieren hebt,het ruikt zo lekker hier. vindt ik altijd fijn om te horen,maar ik ben ook een extreme poetser. haha
Inderdaad niet roken in huis Maar een stokje wierrook doet ook wonderen. Wij steken altijd na het koken 1 stokje wierrook in de keuken aan. Kooklucht trekt dan lekker weg.
Wij roken niet en visite rookt buiten, maar als wij een naar kookluchtje binnen hebben hangen of zo gooi ik de ramen even open en dweil even (of sop) met allesreiniger, Andy Lelie, voor mijn gevoel blijft die geur lekker hangen en het ruikt zo mega lekker!! Die Ambi-Pur dingen hebben we ook wel maar meer voor de evt. geurtjes van de huisdieren.
Tja, lezen is ook een kunst.... (TS rookt dus ook niet binnen!) Wij hebben dat soms ook, hier binnen wordt niet gerookt, maar toch kan het soms naar binnen komen als je visite heb (en veel daarvan hebben gerookt) Gewoon soppen en dweilen en alles is weer lekker fris.