Mijn vriend en ik komen niet op DE naam voor onze kleine meid. Wij willen graag een stoere naam/eventueel een dubbele naam. Wij willen geen hockey naam, maar ook weer niet te apart... Tips zijn heel welkom! Thanks!
Bedankt voor je reactie, maar DE naam voor ons staat er niet tussen... Erg lastig om iets te vinden waar je allebei weg van bent. Maar we hebben gelukkig nog ff
Wat ik best stoer en niet te apart vind: - Babet - Yara - Kaat - Esra - Bo Dubbele namen neigen vaak richting hockey maar ook daarbij geldt, smaken verschillen. Leuk vind ik: - Marie-Claire (kan je haar afgekort Marie(tje) of Claire noemen) - Anne-Lot - May-Britt Idd lastig. Waar denken jullie zelf een beetje aan?
Zelf vind ik Ivy, Fayen, Faya, Senna, Jolie en Jayda leuk... Maar of ik ze nu helemaal geweldig vind... Nee, niet helemaal..
Zit hier iets bij : Alexis Eden Nona Loïs Eef Zayenne Lauren Janouk Nika Indy Jillian Iva Rowan Lexi Maud Zara Viënna Skyler Nina-Jolie Bibi-Lynn Pippa-Joy Demi-Lou Noa-Fay Luna-Marie Sammi-Jo Lilly-Mae Kiki-Fay
Indy! Hoor je niet vaak, geen hockeynaam en past denk ik wel in de hoek waarin je zoekt. Succes met kiezen; moeilijk he?!
De naam die ik erg mooi vind is Robyn/Robin. En Haley vind ik erg mooi. Die namen zijn bij ons echte kanshebbers als het een meisje blijkt te zijn.
Ons dochtertje heet Lara. Nu hoorde we laatst ook de naam Dilara voor een 2de zou ons lijstje zijn: Livia Lola Nova Milou Amy Linde