Wij hebben 2 namen in gedachten. -Lieke -Lotte Om een idee te geven van de achternaam maak ik een vergelijkbare achternaam bekend. Dat is Koeman. Wat vinden jullie leuker? Lot is eventueel ook nog een optie, al vinden we op dit moment Lotte echt leuker klinken.
Ik vind het allebei mooie namen. Als de naam ook ''echt'' met een K begint, dan zou ik voor Lotte gaan. Maar met beide doe je het goed hoor
Ik vind Lieke een mooiere naam. Maar in combinatie met een achternaam met een k vind ik Lotte beter passen. Anders krijg je twee keer een k-klank achter elkaar, wat een beetje een tongbreker is.
Uiteraard Lot!! (mijn dochter heet ook zo) Ik vind Lot veel vlotter dan Lotte. (maar dat is natuurlijk heel persoonlijk) Als ik moet kiezen tussen lieke en lotte, dan vind ik Lieke iets leuker, net wat vrolijker. wat zijn de namen van je andere kinderen?
Bedankt voor jullie antwoorden. Er staat inmiddels al een andere poll en wij hebben gekozen voor de naam die daar in staat
Pfff, ja, echt afschuwelijk Daarom zullen ze wel populair zijn... Lieke!! (en ik heb zelf nooit last gehad van de K klank erachteraan)